خانهاخبار
نوت 7 سامسونگ با کدام نسخه اندروید عرضه می‌شود: مارشمالو یا نوقا؟

نوت 7 سامسونگ با کدام نسخه اندروید عرضه می‌شود: مارشمالو یا نوقا؟

با نزدیک شدن به زمان عرضه نوت 7 سامسونگ، شایعات زیادی در موردش می‌شنویم و حالا گفته شده نوت 7 با 4 گیگابایت رم و اندروید 6 عرضه می‌شود و خبری از اندروید 7 نیست.
۱۳۹۵/۴/۲۱

چند روز پیش بود که پرچمدار سری نوت سامسونگ، نوت 7، در بنچمارک Antutu دیده شد و نتایج حاصل از این بنچمارک فاش شد. حالا خبر می‌رسد که این گوشی در بنچمارک Geekbench هم به آزمایش گذاشته شده است. اطلاعات به دست آمده از این بنچمارک نیز کاملا شبیه مشخصاتی است که قبلا فاش شده بود:

image
  • تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام با پردازنده چهارهسته‌ای و 1.59 گیگاهرتزی
  • 4 گیگابایت حافظه رم
  • اندروید 6.0.1
  • نمایشگر QHD
  • 64 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی
  • دوربین جلو 5 مگاپیکسلی

احتمالا می‌دانید که نوت 7 چندی پیش نیز در بنچمارک Geekbench دیده شد، اما در نتایج قبلی مشخصاتی متفاوتی نسبت به دو بنچمارک اخیر فاش شده بود. پیش‌تر گفته شده بود که این گوشی با پردازنده 8 هسته ای، 3 گیگابایت رم و اندروید 7.0 عرضه می‌شود.

هرچه به زمان معرفی این محصول نزدیک‌تر می‌شویم، جزئیات بیشتری از آن فاش می‌شود. شما چطور فکر می‌کنید؟ نوت 7 سامسونگ با اندروید 7 عرضه می شود یا اندروید 6؟ 3 گیگابایت رم دارد یا 4 گیگابایت؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۵/۴/۲۴
S7اندرویدش 6 بعد نوت7بیاد اندروید 5 خداوکیلی خودت میدونی چی میگی؟؟؟؟؟

هادی

۱۳۹۵/۴/۲۲
این ۳ گیگ که نوشتید فکر کنم اشتباه تایپی باشه. چون گزینه های احتمالی برای رم ۴ و ۶ هستند. ۳ که از نوت۵ هم کمتره پس منطقی نیست و قطعا اشتباه شده

امیرحسین

۱۳۹۵/۴/۲۲
خوب همین دیگه مردم ایران همیشه همینن فقط از برندی که دوست دارن تعریف می کنن حتی اگه اون برند واقعا بد باشه

مصطفی

۱۳۹۵/۴/۲۲
من که باور نمیکنم حتی با مارشمالو باشه ! به نظر من اندروید 5.1.1 روشه و تا 2 تا اندروید هم پشتیبانی خواهد شد :))
سامسونگ است دیگر ... بی کیفیت ...

پارسا

۱۳۹۵/۴/۲۲
ظاهرا قراره نسخه verizon نوت 7 با 4 گیگ رم و اسنپ 820 بیرون بیاد و مابقی مدل ها قراره 821 با 6 گیگ رم باشن.محض اطلاع هر کی که می خواد بگه "مگه می شه واسه یه اپراتور یه مدل خاص بدن و برای بقیه فرق داشته باشه؟" جواب بله هست.نوت 1 و اس 2 واس 3 (این ها فقط مدل هایی اند که من ازشون خبر دارم) هرکدوم با تقریبا سه مدل کاملا متفاوت(حتی از لحاظ قیافه) معرفی شدند.یکی از اس 2 ها چهار دکمه لمسی داشت(مثل اچ تی سی قدیمی ها) نسخه بین المللی قیافه استاندارد سامسونگ رو داشت و اون یکی مدل هیچ شباهتی به دو تای اولی نداشت.