خانهاخبار
مشخصات خیره‌کننده فبلت هوآوی با نام V8 Max افشا شد

مشخصات خیره‌کننده فبلت هوآوی با نام V8 Max افشا شد

برند چینی هوآوی اخیرا موفقیت‌های زیادی در فروش اسمارت‌فون به دست آورده و اکنون می‌خواهد این موفقیت را در بازار تبلت و فبلت نیز تکرار کند. در همین راستا فبلتی با نمایشگر 6.6 اینچی تحت برند Honor تا چند روز آینده معرفی می‌کند که مشخصاتش پیش از رونمایی رسمی افشا شده است.
۱۳۹۵/۴/۱۴

اگر از علاقه‌مندان دنیای فناوری و دستگاه‌های هوشمند باشید، حتما با سازمان رگولاتوری چین، TENAA، آشنایی دارید. تمام شرکت‌ها برای اخذ مجوز فروش کالاهای هوشمند در بازار این کشور باید ابتدا مشخصات محصولات خود را به این سازمان ارائه دهند. این اطلاعات با تاخیری نه‌چندان طولانی روی وبسایت TENAA قرار می‌گیرد و به همین راحتی مشخصات و تصاویر کامل گوشی‌ها و تبلت‌ها پیش از معرفی رسمی افشا می‌شود.

image

 

یکی از جدیدترین فبلت‌هایی که برند شناخته‌شده Honor تحویل این سازمان داده، V8 Max نام دارد. این دستگاه از نمایشگر 6.6 اینچی با پنل آمولد و رزولوشن 1440 در 2560 بهره می‌برد. پردازنده وی‌8 مکس یکی از جدیدترین محصولات هوآوی با نام کرین 950 است که به هشت هسته با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و شتاب‌دهنده گرافیکی Mali-T880 مجهز شده است. همان‌طور که از مشخصات این فبلت پیداست، باید جزو پرچمداران چینی باشد، پس حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقای 32 گیگابایتی برای آن کاملا قابل پیش‌بینی است.

image

 

با توجه به سایز تبلت‌گونه وی8 مکس شاید کسی انتظار دوربین قدرتمند یا هیچ‌گونه قابلیت عکس‌برداری از آن نداشته باشد، اما جالب است بدانید که پشت و جلو دستگاه به ترتیب به سنسورهایی 13 و 8 مگاپیکسلی مزین شده‌اند. از جمله دیگر مشخصات این فبلت باید به پشتیبانی از دو سیم‌کارت VoLTE، سنسور تشخیص اثر انگشت، اندروید 6 مارشمالو، رابط کاربری اختصاصی EMUI 4.1 و باتری عظیم‌الجثه 4400 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. نکته جالب این‌که وی8 مکس از آداپتوری با مشخصات 9 ولت و 2 آمپر نیز برخوردار است که قابلیت شارژ سریع را هم برای خریداران فراهم می‌کند.

پرچمدار فبلت‌های هوآوی در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای با ضخامت 7.18 میلی‌متر و وزن نسبتا سنگین 219 گرمی در کنفرانس 21 تیرماه این کمپانی رونمایی می‌شود.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ آیا خرید فبلت 6.6 اینچی هوآوی را به تبلت 8 اینچی ترجیح می‌دهید؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

m3hrawn

۱۳۹۵/۴/۳۱
عالیه.هواوی از 4سال پیش تا حالا هرچی زده عالی بوده

javad

۱۳۹۵/۴/۱۶
طرفدارا اچ تی سی چش ندارن هر گوشی میاد اچ تی سی ام 9 میبینن

حامد

۱۳۹۵/۴/۱۴
تا اونجایی که ما یاد داریم آیفون از اچ تی سی کپی کرد

mahdi.138014

۱۳۹۵/۴/۱۴
این چیه اخه فقط میت 8

emperor71

۱۳۹۵/۴/۱۴
این برند زود محبوب میشه اونم بخاطراینکه جیب مردم رو هم درنظر میگیره وگرنه کی حاضره پیکان کارکرده تمیز رو با ایفون سه تومانی که فقط تو جیبت میگذاری عوض کنه؟
هرکی حاضره - - - بده