خانهاخبار
آیا این تصویر قاب پشتی آیفون 7 است؟

آیا این تصویر قاب پشتی آیفون 7 است؟

هر روز که به زمان معرفی آیفون 7 نزدیک‌تر می‌شویم، تصاویر و شایعات بیشتری از این محصول منتشر می‌شود. جدیدترین تصویر مربوط به قاب پشتی این دستگاه است.
۱۳۹۵/۳/۷
image

 

ال‌جی، سامسونگ و اچ‌تی‌سی پرچمداران امسالشان را معرفی کرده و روانه بازار ساخته‌اند و حال با وجود اینکه حدود 4 ماه تا معرفی نسل بعدی آیفون باقی مانده، تمام توجه‌ها به آن جلب شده است. این روزها اکثر وب‌سایت‌های خبری و تحلیلی گوشی‌های هوشمند در مورد محصول آینده اپل صحبت می‌کنند و شایعات فراوانی تا به امروز درباره آن منتشر شده است. حال پس از انتشار تصاویری از قاب جلویی آیفون 7 و قالب بدنه آن، تصویری منتشر شده که ادعا می‌شود ظاهر قاب پشتی آیفون بعدی را نمایش می‌دهد.

وب‌سایت NowhereElse تصویر زیر را از وب‌سایت Weibo منتشر کرده که درواقع نمایی از قاب پشتی دستگاه در یک نمونه اولیه است. آن طور که در این تصویر مشاهده می‌شود، لنز پشتی دستگاه اندکی بزرگ و البته بیرون‌زده است. درحالی که انتظار می‌رود آیفون 7 پلاس فبلتی با دوربین دوگانه باشد، به نظر می‌رسد مدل معمولی آیفون 7 تنها از یک لنز روی قاب پشتی خود بهره می‌برد.

 

image

 

گرچه وب‌سایت Weibo اخیرا تصاویر زیادی از گوشی‌های در آستانه انتشار افشا کرده، صحت این تصویر منتشرشده زیر سوال است. زیرا اولا کیفیت مناسبی ندارد و ثانیا ممکن است بر اساس شایعاتی که در هفته‌های اخیر پیرامون این محصول منتشر شده طراحی و ویرایش شده باشد.

در تصویر به نظر می‌رسد اپل به جمع‌بندی بهتری برای مکان‌نمایی خطوط آنتن گوشی هوشمندش رسیده، اما همچنان این خطوط برجسته‌اند و از کیفیت محصول، هنگامی که در دست قرار بگیرد، اندکی می‌کاهند. اگر اپل بتواند در طراحی آیفون 7 فکری برای این خطوط کند، می‌توان آن را یک موفقیت دانست.

نکته دیگری در مورد این تصویر وجود دارد و آن این است که فلاش دوربین کنار لنز دوربین اصلی به جای رنگ زرد، کاملا سیاه و تیره است که بیشتر بر این فرضیه صحه می‌گذارد که این تنها یک قاب است و نه تصویری از دستگاهی کامل. با این حال اگر این تصویر به واقعیت طراحی آیفون 7 نزدیک باشد، آیا شما قاب پشتی این دستگاه را می‌پسندید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

dany

۱۳۹۷/۱۱/۸
ايفون درهمه ي شكل هايش خوبه قطعا

..

۱۳۹۵/۳/۱۶
هنوز شایعس بعد شما میگین زشت و عقب مونده
بزارین عرضه بشه بعد به طراحیش گیر بدین

shervin

۱۳۹۵/۳/۱۱
شما اچ تی سی باز ها هم که چپ میرید راست میاید میگید از رو یه مدل از گوشی های اچ تی سی تقلید کردن یا شبیه فلان مدل گوشی اچ تی سیه!!!
بس کنید دیگه بابا

arya

۱۳۹۵/۳/۸
اگه اسم این گوشی آیفون نبود این طراحی واین گوشی اصلن ارزش کامنتم نداشت!

arya

۱۳۹۵/۳/۷
با تمام احترامم به اپل بازا, ازاین زشتتر فک نکنم گوشی باشه.واقعن طراحیش مزخرفه.