خانهاخبار
آیفون SE در کدام کشورها فروش بیشتری داشته است؟

آیفون SE در کدام کشورها فروش بیشتری داشته است؟

آیفون اس ای اپل در امریکا با استقبال بسیار کمی مواجه شده است، در حالی که به نظر می رسد اروپایی‌ها از این گوشی بهتر استقبال کرده‌اند.
۱۳۹۵/۲/۶

اپل دوم فروردین ماه از آیفون 4 اینچی خود رونمایی کرد؛ آیفونی که ویژگی‌های آن در شایعات بر همه آشکار شده بود. این آیفون در امریکا آن طور که باید، مورد استقبال قرار نگرفت که البته کاملا طبیعی است. برخلاف تصور استیو جابز، که گمان می‌کرد کسی سراغ نمایشگر بزرگ نمی‌رود، حالا باید گفت که کسی سراغ نمایشگر کوچک نمی‌رود. با این حال این آیفون در اروپا با استقبال بهتری نسبت به امریکا مواجه شده است.

 

image

 

آیفون SE اپل در بریتانیا و فرانسه نرخ استفاده 1 درصد دارد؛ یعنی نرخی معادل کانادا و هنگ کنگ. این داده ها نشان می دهد آیفون اس ای اپل نرخ استفاده ای کمتر از سایر آیفون‌های این شرکت از جمله آیفون های سری 6 و سری 5 دارد. تحلیلگران دلیل این امر را ساخت مجدد یک گوشی قدیمی در مقابل گوشی‌های جدید معرفی شده این شرکت می‌دانند، طوری که آیفون SE بیشتر شبیه یک گوشی ترمیم شده است تا یک گوشی جدید.

اگرچه آیفون اس ای اپل چیزی از آیفون‌های جدید اپل کم ندارد و همچون آنها به تراشه M9 و دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز است، با کمبود لمس سه‌بعدی مواجه است. به هر حال طبیعی است که انتظار نداشته باشیم آیفون چهار اینچی اپل فروشی همچون آیفون‌های 6 اس و 6 اس پلاس داشته باشد.

نظر شما چیست؟ پیش‌بینی می‌کنید فروش این دستگاه در کشور ما نسبت به سایر مدل‌های آیفون چگونه باشد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

847

۱۳۹۹/۷/۱
آشغال ترین گوشی تاریخ با اون ظاهر مسخر اش آخه این هم شد گوشی پول بهترین گوشی رو میدی در عوض اش گوشی با نمایشگر کوچیک و طراحی ۱۰ سال پیش و ظاهر بسیار زشت میگیری هر کی که آیفون SE میگیره یه کم خله

mahsa

۱۳۹۵/۱۰/۸
من ازمرداد دارم،بنظره من seانتخاب خيلي خوبيه چون هم خييييلي خوش دسته وهم اينكه واقعااصالت اپل وحفظ كرده به نظرم6هم بدنيست ولي سامسونگ خييلي راحت مشابه6وميزنه
البته جسارت نشه نظره شخصيه منه

رویا

۱۳۹۵/۱۰/۷
سلام من میخام گوشی ایفون اس ای بخرم بنظرتون خوبه یانه؟؟

Dr Solati

۱۳۹۵/۹/۱۳
iPhone SE كوشي خيلي خوبي هست من راضي هستم

سما

۱۳۹۵/۸/۸
اس اي خيلي شيك تر از سيكس اس هست.خود دانيد.