خانهاخبار
10 گوشی هوشمند برتر 2015 به انتخاب جی اس ام

10 گوشی هوشمند برتر 2015 به انتخاب جی اس ام

در این مطلب بهترین گوشی‌های هوشمند 2015 به انتخاب جی‌اس‌ام را می‌بینیم. با ما همراه باشید تا با این 10 گوشی فوق‌العاده آشنا شوید.
۱۳۹۴/۱۱/۵

سال 2015 را باید سال نوآوری بدانیم. گوشی‌های خاص و قدرتمندی معرفی شدند و بازار موبایل پر از گوشی‌های جذاب بود. تنوع در بازار به‌حدی بود که انتخاب 10 گوشی برتر را بسیار دشوار کرد. با ما همراه باشید تا با 10 گوشی برتر 2015 آشنا شوید. اگر در نظرسنجی ما هم شرکت کرده باشید، می‌توانید نتیجه نظرسنجی در مورد بهترین گوشی 2015 را ببینید.

 

شماره 10: Lumia 950 XL

سوگلی ویندوز فون‌ها

 

image

مایکروسافت با معرفی لومیا 950 ایکس‌ال نشان داد که می‌تواند حرف‌های بسیار زیادی در بازار موبایل داشته باشد. به‌نظر جی‌اس‌ام، لومیا 950 ایکس‌ال یک ویندوز فونی تمام‌عیار بود که در سال 2015 معرفی و عرضه شد. دوربین فوق‌العاده که به لنز کارل زایس مجهز است، نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل و تراشه اسنپدراگون 810 لومیا 950 ایکس‌ال را در لیست بهترین‌ها قرار داده است. ویندوز 10 موبایل به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی نصب است که باعث می‌شود این گوشی را کامپیوتری جیبی بنامیم که با کمک قابلیت کانتینیوم می‌تواند به هر نمایشگری وصل شود و در نقش کیس کامپیوتر ظاهر شود و کارهای متعدد انجام دهد.

کاربران جی‌اس‌ام لومیا 950 ایکس‌ال را به‌عنوان هشتمین گوشی جذاب 2015 انتخاب کردند.

 

شماره 9: Xperia Z5 Premium

رکورددار بیشترین تراکم پیکسلی

 

image

زد5 پرمیوم از پرسروصداترین گوشی‌های سال 2015 بود. سونی با معرفی زد5 پرمیوم چشمان زیادی به خود خیره کرد. حضور 806 پیکسل در هر اینچ از نمایشگر اکسپریا زد5 پرمیوم این گوشی را به هیولا تبدیل کرده است. محصول دوست‌داشتنی سونی اولین گوشی هوشمند دنیاست که به نمایشگری با رزولوشن 4K مجهز است. البته نمایشگر باکیفیت تنها ویژگی خوب این گوشی نیست و در زیر نمایشگرش بهترین سخت‌افزار موجود در بازار قرار گرفته است. تراشه اسنپدراگون 810 و رم 3 گیگابایتی باعث می‌شود زد5 پرمیوم با لگ زدن و افت عملکرد مواجه نشود و بهترین تجربه را هنگام بازی کردن برای کاربر رقم بزند. این موضوعات سبب شد زد5 پرمیوم به‌عنوان نهمین گوشی 2015 از نظر جی‌اس‌ام شناخته شود.

کاربران جی‌اس‌ام زد5 پرمیوم را به‌عنوان دومین گوشی جذاب 2015 انتخاب کردند.

 

شماره 8: +Galaxy S6 edge

هیولای منعطف 

 

image

بدون شک گلکسی اس6 اج پلاس در زمره دوست‌داشتنی‌ترین فبلت‌های 2015 قرار می‌گیرد. ظاهر زیبا و شکیل این محصول چشم کاربران و کارشناسان زیادی را به خود معطوف کرد. نمایشگر 5.7 اینچی این محصول از دو سمت راست و چپ خمیده است که این مسئله سبب شد تا استقبال بسیار خوبی از این گوشی صورت گیرد. گلکسی اس6 اج پلاس از نظر سخت‌افزاری نیز جزو بهترین‌هاست. این گوشی به آخرین نسل تراشه‌های موبایلی سامسونگ یعنی اگزینوس 7420 مجهز است و 4 گیگابایت حافظه رم پردازنده 8 هسته‌ای اس6 اج پلاس را همراهی می‌کند تا هنگام پردازش‌های سنگین با افت عملکرد یا لگ زدن مواجه نشود. گوشی دوست‌داشتنی سامسونگ با وزن 153 گرم از سبک‌ترین فبلت‌های عرضه‌شده در سال 2015 بود.

کاربران جی‌اس‌ام گلکسی اس6 اج پلاس را به‌عنوان هفتمین گوشی جذاب 2015 انتخاب کردند.

 

شماره 7: G4

کره‌ای شیک‌پوش

 

image

جی4 طراحی منحصربه‌فردی داشت و بدنه چرمی‌اش دل کاربران بسیاری را به دست آورد. البته ظاهر جی4 تنها دلیل محبوب شدنش نبود و این گوشی ویژگی‌های بسیاری داشت که سبب شد آن را در لیست گوشی‌های منتخب 2015 قرار دهیم. کارشناسان و کاربران بسیاری اذعان کردند که دوربین جی4 از بهترین دوربین‌هایی بود که در سال 2015 دیده شده. کمپانی کره‌ای ال‌جی گوشی جی4 خود را به تراشه اسنپدراگون 808 مجهز کرده است. اگرچه این تراشه ضعیف‌تر از اسنپدراگون 810 است، در عمل و هنگام پردازش‌های سنگین جی4 هیچ مشکلی نداشت و پا‌به‌پای رقبای خود حرکت می‌کرد. این ویژگی‌ها سبب شد جی4 را به‌عنوان هفتمین گوشی 2015 انتخاب کنیم.

کاربران جی‌اس‌ام جی4 را به‌عنوان دهمین گوشی جذاب 2015 انتخاب کردند.

 

شماره 6: iPhone 6s

جذاب و دوست‌داشتنی

 

image

آیفون 6اس جدیدترین پرچم‌دار اپل است که در سال 2015 معرفی شد؛ گوشی خوش‌دست و پرقدرتی که طرفداران بسیار دارد. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آیفون 6اس اضافه شدن بعد جدید به نمایشگر لمسی آن بود. این ویژگی را تاچ سه‌بعدی می‌نامند که باعث می‌شود این گوشی علاوه بر فرامین لمسی از فرامین فشاری نیز پشتیبانی کند. سخت‌افزار این محصول هرچند مانند سایر پرچم‌داران نیست، به‌دلیل تعامل خوب سخت‌افزار و نرم‌افزار، هنگام اجرای اپ‌ها و بازی‌های سنگین هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. بدون شک آیفون 6اس در لیست بهترین‌های 2015 قرار می‌گیرد.

کاربران جی‌اس‌ام آیفون 6اس را به‌عنوان سومین گوشی جذاب 2015 انتخاب کردند.

 

شماره 5: One M9

یکی از اصیل‌ترین گوشی‌های 2015

 

image

2015 سال پرکاری برای اچ‌تی‌سی بود. کمپانی کوچک و دوست‌داشتنی اچ‌تی‌سی از بهترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند است و از نظر ما وان ام9 این شرکت توانایی قرار گرفتن در لیست بهترین گوشی‌های سال 2015 را داشت. وان ام9 گوشی خوش‌دستی است که نمایشگر 5 اینچی دارد. رزولوشن نمایشگر این محصول فول‌ اچ‌دی است و تراشه اسنپدراگون 810 به‌عنوان چیپست اصلی آن خودنمایی می‌کند. ام9 از نظر سخت‌افزاری بسیار قدرتمند است و پابه‌پای سایر رقبا حرکت می‌کند. همه این موارد سبب شد این دستگاه را به‌عنوان پنجمین گوشی برتر 2015 انتخاب کنیم.

کاربران جی‌اس‌ام وان ام9 را به‌عنوان چهاردهمین گوشی جذاب 2015 انتخاب کردند.

 

شماره 4: V10

گوشی هوشمند با دو چهره

 

image

وی10 شگفت‌انگیزترین گوشی‌ هوشمندی بود که در سال 2015 دیدیم. طراحی جالب وی10 این گوشی را به خبرسازترین محصولات 2015 تبدیل کرد. وی10 دو نمایشگر دارد: نمایشگر اصلی دستگاه 5.7 اینچی است و نمایشگر دوم آن 2.1 اینچی است که مجزا از نمایشگر اصلی است و می‌تواند کارها را کمی ساده‌تر کند. وی10 چهره منحصربه‌فردی دارد و فصلی جدید در کتاب طراحی گوشی‌های هوشمند است. دوربین وی10 نیز بسیار خوب است. نمونه این دوربین را پیش‌تر در ال‌جی جی4 دیده بودیم و با استناد به آن می‌توانیم بگوییم وی10 جایگاه بسیار خوبی در لیست بهترین دوربین‌های 2015 دارد.

کاربران جی‌اس‌ام ال‌جی وی10 را به‌عنوان ششمین گوشی جذاب 2015 انتخاب کردند.

 

شماره 3: iPhone 6s Plus

جان کوچولو!

 

image

برادر بزرگ‌تر آیفون 6اس از نظر ما سومین گوشی جذاب 2015 است. فبلت 5.5 اینچی اپل، مانند برادر کوچک‌تر خود، به تکنولوژی فورس تاچ مجهز است. دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 6اس پلاس، برخلاف آیفون 6اس، به تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر (OIS) مجهز است که به کاربر اجازه می‌دهد حتی با دست‌های لرزان عکس‌های باکیفیتی ثبت کند. اپل پس از سال‌ها سنت‌شکنی کرد و به‌جای استفاده از دوربین 8 مگاپیکسلی از دوربین 12 مگاپیکسلی در پرچم‌داران خود استفاده کرد. البته افزایش کیفیت دوربین تنها سنت‌شکنی اپل نبود و این شرکت سرانجام متقاعد شد تا دستی به سرو‌گوش سخت‌افزار آیفون بکشد و به‌جای حافظه رم 1 گیگابایتی از حافظه رم 2 گیگابایتی استفاده کند. این موضوعات سبب شد فبلت پرچم‌دار آیفون را به‌عنوان سومین گوشی جذاب 2015 انتخاب کنیم.

کاربران جی‌اس ام آیفون 6اس پلاس را به‌عنوان چهارمین گوشی جذاب 2015 انتخاب کردند.

 

شماره 2: Nexus 6P

اندروید خالص در دستان هوآوی

 

image

سال گذشته جی‌اس‌ام نکسوس 6 را به‌عنوان بهترین گوشی 2014 انتخاب کرد، اما امسال چنین اتفاقی تکرار نشد و نکسوس 6پی نهایتا به مقام دوم رسید. فبلت 5.7 اینچی هوآوی، که زیرنظر گوگل ساخته شده، یکی از بهترین پرچم‌دارانی بود که در 2015 با آنها روبرو شدیم. دوربین بسیار خوب، اسنپدراگون 810 و نکسوس ایمپرینت چند نمونه از بهترین ویژگی‌های نکسوس 6پی هستند. البته طراحی این فبلت نیز در نوع خود بسیار جالب بود و تلاش‌های هوآوی برای پوشاندن برآمدگی دوربین بسیار ستودنی است. قدرت خارق‌العاده و طراحی چشم‌نواز سبب شد نکسوس 6پی را به‌عنوان دومین گوشی جذاب 2015 انتخاب کنیم.

کاربران جی‌اس‌ام نکسوس 6پی را به‌عنوان پانزدهمین گوشی جذاب 2015 انتخاب کردند.

 

شماره 1: Galaxy Note 5

پادشاه قلمرو فبلت‌ها

 

image

بدون شک وقتی صحبت از فبلت به‌میان می‌آید، اولین گزینه‌ای که روی میز قرار می‌گیرد یک نوت سامسونگی است. نوت 5 جدیدترین فبلت سامسونگ است که به‌معنای واقعی کلمه هیولای تمام‌عیار است. قلم استایلوس، نمایشگر سوپرآمولد و تراشه اگزینوس از نوت5 یک محصول پرقدرت و بدون ایراد ساخته است. امکان نوشتن با اس پن روی نمایشگر خاموش از کوچک‌ترین امکانات افزوده‌شده به خانواده نوت بود که چشمان زیادی به خود خیره کرد. بی‌شک نوت 5 بهترین محصولی بود که در سال 2015 عرضه شد و به این‌ دلیل ما برآن شدیم تا نوت 5 را به‌عنوان جذاب‌ترین گوشی 2015 انتخاب کنیم و مقام اول را به این گوشی دهیم.

کاربران جی‌اس‌ام نوت 5 را به‌عنوان بهترین گوشی سال 2015 انتخاب کردند.

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (124 نظر)

بی نام

۱۴۰۰/۹/۱۸
پس هواوی پی8 کجاست؟

mrx

۱۳۹۶/۹/۱۴
The KING Galaxy Note5

سامان

۱۳۹۶/۶/۲
بانوت۵ کارنکردی کارمیکردی بهترین گوشیه
که توسرعت درحد صدوم ثانیه عقبتره اس۸ هست بعد صفحه نمایش عالی اس۶ادج گوشی خمیده خرابی زیاد داره
رم۴ گیگ سی پی یو کم مصرف
همه ملاک گوشی برتر کارباش مشخص میشه نه روکاغد روکاغذباش سونی ازهمه بهتره یاوان پلاس
دوس عزیز تویوتیوب مقایسه هس برو ببین میفهمی

یزدان

۱۳۹۶/۴/۲۴
نوت 5 از چه لحاظ بهتره‌؟
صفحه نمایش ک همون اس6 اج پلاس انتوتو از اج پلاس کمتره
هم کلفت تره هم ضد آب نیست
انتوتوش در حد بهترین نیست.
میتونم دلیل بهترین بودنو بپرسم.
ب هیچ وجه نوت 5 جاش این مقام نیست.اس 6 اج پلاس تو همهی موارد سر تر از نوت 5 هستش پس اون بابد اول میشد ن این

mohammadreza

۱۳۹۵/۸/۲
والا ما که آیفون داریم هیچ خیری ازش ندیدیم همش دردسر بود آخرشم یه روز پاشدم دیدم گوشی که شب فول بود بی دلیل شارژ خالی کرده رفتم پرسیدم گفتن آی سی شارژمه 200 هم هزینه داره درست شدنشم 50 50 هست ولی قبلش سونی داشتم z1 خیلی خوب بود واقعا راضی بودم الآنم میخوام بدمش بره یه z5 بگیرم مایکروسافت و هواوی و سامسونگم داشتم ولی هیچ کدوم به نظرم به اون سونیه نمیرسیدن به نظر من سونی بینظیره