خانهاخبار
با اعضای باند مقاومت باتری آشنا شوید!

با اعضای باند مقاومت باتری آشنا شوید!

اگر شما هم قصد دارید یک گوشی با عمر باتری بالا بخرید، گزینه‌هایی پیش روی شماست که بالاترین میزان شارژدهی را در میان دیگر محصولات موجود در بازار دارند.
۱۳۹۴/۱۱/۲

یکی از دغدغه‌ها هنگام خرید گوشی هوشمند، شارژدهی مناسب باتری آن است. با توجه به بیشتر شدن فناوری‌های موجود در حوزه موبایل، مصرف این اسمارت‌فون‌ها نیز بالاتر می‌رود و بسیاری از مواقع این‌طور برداشت می‌شود که تولیدکنندگان گوشی هوشمند به بیشتر روشن ماندن محصولاتشان کمترین اهمیتی نمی‌دهند!
اما مشکل بزرگ‌تر این است که نمی‌توان از روی تست‌های مکالمه مداوم در منابع مختلف به اطلاعات دقیقی درباره مدت شارژدهی محصولات رسید. با وجود اینها در این مطلب می‌خواهیم به دستگاه‌هایی اشاره کنیم که دلیل نقضی بر این ادعا هستند.

 

کوچولوی چشم‌تیز

Xperia Z3 Compact اسمارت‌فون خوش‌دست و خوش‌فرم 4.6 اینچی را برای کاربران به ارمغان آورده است. این محصول باتری 2600 میلی‌آمپری دارد که می‌تواند تا حداقل 10 ساعت شارژدهی را فراهم کند.

 

image

 

دو لبه تاریکی

سامسونگ در سال 2015 با ارائه دو پرچم‌دار جدیدش توانست کاربران بسیاری به سمت محصولات خود جذب کند، هرچند برخی کاربران به‌دلیل امکانات بیشتر دوربین و قلم Note 5، این محصول را باارزش‌تر از +S6 edge می‌دانند. ولی شاید این دسته کاربران عمر بیشتر باتری اج پلاس را فراموش کرده‌اند! این فبلت، با وجود صفحه نمایش 5.7 اینچی و لبه‌های خمیده کاربردی‌اش، تا 9 ساعت و 29 دقیقه دوام باتری دارد.

 

image

 

غول سنت‌شکن

یکی از نوآوری‌های برند اپل، که در دو محصول جدیدش ارائه کرد، فناوری 3D Touch بود. این فناوری بیش از هر چیز دیگر تغییری بزرگ در آیفون و انقلابی در تلفن‌های همراه محسوب شد. اما نباید این را فراموش کنیم که کم بودن باتری آیفون 5s درس عبرتی برای اپل شد و در پرچم‌داران اخیرش قدرت بیشتری به باتری اختصاص داد. iPhone 6s Plus باتری 2750 میلی‌آمپری دارد که می‌تواند تا 9 ساعت و 11 دقیقه دوام بیاورد.

 

image

 

شش سیگما به‌سبک چینی

چه کسی فکر می‌کرد هوآوی بتواند تهدیدی جدی برای کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده موبایل شود؟! این برند در یک سال اخیر محصولات بسیار متنوعی با طراحی‌های زیبا و شیک به بازار ارائه کرده که بهترین‌های آن با برند Mate معرفی می‌شوند.
یکی از این محصولات خوش‌ظاهر Mate 7 است که صفحه‌نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 77.6 درصدی دارد و عملا لبه‌های کناری قاب این فبلت دیده نمی‌شود. میت 7 از باتری 4100 میلی‌آمپری استفاده می‌کند که می‌تواند تا 9 ساعت و 3 دقیقه دوام بیاورد.

 

image

 

باز هم ژاپنی‌ها پیروز شدند

توقع ما این بود که لیست مقاوم‌ترین گوشی‌ها در شارژدهی کمی متفاوت‌تر باشد. اما به نظر می‌رسد قدکوتاه‌های سونی در این حوزه قدرت بسیاری دارند و دست از خودنمایی برنمی‌دارند! Xperia Z5 Compact یکی دیگر از بهترین گوشی‌های هوشمند برای افرادی است که به زمان شارژدهی گوشی خود اهمیت بسیار می‌دهند. این محصول خوش‌دست سه مزیت اصلی دارد:
دوربین 23 مگاپیکسلی، مقاومت در برابر آب و باتری 2700 میلی‌آمپری که می‌تواند تا 9 ساعت و 27 دقیقه دوام بیاورد.

 

image

 

 

بربادرفته دوست‌داشتنی

بااینکه بیش از یک سال از تعلیق کمپانی نوکیا می‌گذرد، هنوز هم لومیا نامی است که با نوکیا درهم‌آمیخته شده و مایکروسافت نمی‌تواند به‌راحتی نام نوکیا را از لومیا جدا کند. یکی دیگر از اعضای باند مقاومت باتری Lumia 830 است که میان‌رده خوش‌قیمت و باکیفیتی محسوب می‌شود.

 

image

 

این دستگاه با صفحه‌نمایش 5 اینچی، دوربین 10 مگاپیکسلی کارل زایس و باتری 2200 میلی‌آمپری تولید شده است. این باتری نیز شارژدهی مناسبی به مدت 9 ساعت و 19 دقیقه برای کاربری حرفه‌ای فراهم می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

بهراد

۱۳۹۴/۱۱/۳
بلک بری پاسپورت که عشق منه یعنی خداوکیلی یه دونه باشه چه از لحاظ باتری چه سیستم عامل چه کلاس کاری پاسپورتمو باهیچ گوشی عوض نمیکنم عشق است این سلطان کانادایی

Alireza

۱۳۹۴/۱۱/۳
الان میتوانم بپرسم لومیا 950xl
یا لومیا 1520 کو؟؟؟بهترین گوشیای ویندوزفون که بهترین عملکرد باتری دارن چرا نیاوردین.
شما با وینفون مشکل دارین؟؟؟

AliReza

۱۳۹۴/۱۱/۳
فقط این وسط یه سوال هست؟؟؟
اینکه چرا تو این گوشیا لومیا830 هست اونوقت لومیا 1520 که دیگه فک نکنم تو قدرت و بازدهی باطری هیچکدوم ازینا به بهش برسن نیستش واقعا؟؟!!!!!!؟؟

Kk

۱۳۹۴/۱۱/۳
جاي بلك بري پاسپورت خالي بود واقعا

sahand0tiger

۱۳۹۴/۱۱/۲
با تشکر از مطلبتون
بلکبری پاسپورت با سیستم عامل کم مصرفش و صفحه نمایش 4.5 اینچی و باتری بزرگ (3450 میلی امپر) طول عمر باتری بسیار زیادی داره که میتونست بین این گوشی ها هم قرار بگیره