خانهاخبار
میت 8 هوآوی در اروپا و خاورمیانه عرضه می‌شود

میت 8 هوآوی در اروپا و خاورمیانه عرضه می‌شود

هرچند انتظار می‌رفت در نمایشگاه CES شاهد عرضه میت 8 هوآوی در آمریکا باشیم اما این شرکت خبر از عرضه GX8 در آمریکا داد و میت 8 در اروپا و خاورمیانه و ... عرضه می‌شود.
۱۳۹۴/۱۰/۱۶

هوآوی در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES خبر از عرضه GX8، یعنی همان نسخه‌ای از گوشی‌های G8/G7 Plus در آمریکا داد؛ گوشی‌هایی که مدتی است در بازار سایر کشورها به فروش می‌رسند. گوشی میت 8 نیز که هوآوی در تیزر تبلیغاتی خود در مورد آن صحبت کرده بود در اروپا، خاورمیانه، جنوب چین، جنوب آفریقا و مکزیک عرضه می‌شود. لیست کامل کشورها را در عکس زیر مشاهده می‌کنید.

 

image

 

نسخه اولیه این گوشی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 600 یورو و نسخه پیشرفته تر با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 700 یورو خواهد داشت.

 

image

 

اما هوآوی برای این گوشی یک نسخه قهوه‌ای رنگ (Mocha Brown) نیز در نظر گرفته؛ رنگی که در میان اسمارت‌فون‌ها بسیار خاص و متفاوت است.

 

image

 

منبع: GSMArena

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

KING

۱۳۹۵/۵/۱۴
بنظر من هوآوی پیشرفت خوبی در دوسال اخیر داشته و کیفیت محصولاتشو افزایش داده با این روند تا یک مدت دیگه دیگه از اسم هوآوی بعنوان یک محصول چینی بی کیفیت یاد نمیشه و پرچم چینو بالا میبره من خودم تا چند وقت دیگه میخوتم میت8رو بخیر چون با تحقیقی که در باره این گوشی کردم فهمیدم بهترین گوشی بروز و باتمام امکانات و قیمت مناسب است.

mahdi.138014

۱۳۹۵/۳/۸
من با تمام وجود

armin

۱۳۹۴/۱۰/۱۷
تا وقتی از نزدیک هیچیو ندیدی تز نده. کسی متعصبه که تا ‌ وقتی چیزی رو ندیده میادو یه برند رو آشغال خطاب می کنه. تقصیر ماها چیه که جمعا با شماها جهان سومی حساب میشیم. با این طرز فکرت هیچ وقت نمیتونی پیشرفت کنی. د آخه اگه اروپاییا هم مثل شماها بودن که سال ۲۰۱۵ هواوی نمیشد دومین برند محبوب( اندرویدش) و p8 محبوبترین گوشی نمیشد. حداقل به فکر ما باشید که داریم شماهارو تحمل میکنیم.
با تشکر از جی اس ام

D.m

۱۳۹۴/۱۰/۱۷
من خودم گوشی دستم S6 سامسونگه و خیلی هم گوشی عوض کردم عزیز
ولی گوشی های هواوی رو فوق العاده قبول دارم چون نسبت به پول و امکاناتی ک میدی بهترین هار در اختیارت میذاره

al

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
شرکت هوآوی در سال ۲۰۱۵ محصولات خوبی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. این شرکت تلفن همراه هوشمند Honor 7 را راهی بازار کرده و قبل از آن هم گوشی‌های دیگری مانند Mate S، نکسوس 6P و Mate 8 را معرفی و در اختیار کاربران قرار داده است.
استقبال کاربران از این محصولات باعث شده که هوآوی یک آمار شگفت‌انگیز از خودش به‌جا بگذارد. هوآوی در حال حاضر به عنوان سومین تولید کننده‌ی بزرگ تلفن همراه در دنیا به شمار می‌رود که بیشتر بازار کشور چین و آسیا را در اختیار دارد. این شرکت از سال ۲۰۱۵ برخی از گوشی‌های خودش را در کشورهای غربی هم عرضه کرد و در سال ۲۰۱۶ حضور خودش را در این بازار گسترش خواهد داد.
به احتمال زیاد اگر هوآوی بتواند همین روند موفقیت‌های خودش را طی کند، می‌تواند جایگاه اپل و سامسونگ را به خطر بیاندازد. عملکرد این شرکت در ساخت نکسوس 6P توانست نظر بیشتر کاربران را به سمت هوآوی جلب کند و خیلی‌ها این گوشی را یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی بازار می‌دانند.