خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه آیفون 2جی و آیفون 6اس پلاس

تماشا کنید: مقایسه آیفون 2جی و آیفون 6اس پلاس

شاید برای شما هم جالب باشد که اولین و آخرین نسل آیفون را در کنار یکدیگر مقایسه گنید. برای ملاقات این دو برادر در ادامه مطلب همراه ما باشید.
۱۳۹۴/۹/۲۱

زمانی که اپل اولین نسل آیفون را در کنفرانس مک سال ۲۰۰۷ به همگان نشان داد، از این کمپانی که پیش از آن در زمینه ساخت تلفن همراه و صنعت گوشی‌سازی تجربه و سابقه‌ای نداشت، هیچ‌کس انتظار نداشت گوشی انقلابی‌ای بسازد که تا مدت‌ها پس از عرضه‌اش شاهد تقلید دیگر سازندگان از آن باشیم، چه از لحاظ نرم‌افزاری و چه از لحاظ سخت‌افزاری. اما خب این اتفاق افتاد و از آن زمان چند سالی می‌گذرد و هر سال نیز شاهد پیشرفت روزافزون آیفون‌ها بوده‌ایم.

در این ویدئو مقایسه خلاصه و جالبی می‌بینیم از اولین نسل آیفون که به‌صورت رسمی به آن The Original iPhone و به زبان عامیانه، به‌دلیل پشتیبانی از شبکه‌های 2G یا همان نسل دوم ارتباطات مخابراتی، iPhone 2G گفته می‌شد در کنار جدیدترین نسل آیفون که iPhone 6s نام گرفته و چند ماه پیش معرفی و عرضه شد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مرتضی

۱۳۹۴/۹/۲۱
یادش بخیر یکیشو داشتم.یه گوشی خیلی شیک و خاص تو زمان خودش بود و جالب اینکه نصبت به ایفونهای جدید قیمت بیشتری داشت.هفت صدو بیست هزار تومان(دلار هزار تومان) یادش بخیر...:)