خانهاخبار
نکسوس 6پی: کابوسی برای تعمیرکاران!

نکسوس 6پی: کابوسی برای تعمیرکاران!

امسال گوگل از دو گوشی نکسوس 5ایکس و نکسوس 6پی رونمایی کرد که با همکاری دو شرکت ال جی و هوآوی ساخته شده‌اند. درحالی‌که گوشی اول از بدنه‌ای پلاستیکی ساخته شده، دومی بدنه‌ای تمام‌فلزی دارد، اما سایت iFixit در بررسی خود اعلام کرده که باز و بسته کردن نسکوس 6P بسیار دشوار است.
۱۳۹۴/۸/۹

همان‌قدر که گوشی جدید Nexus 6P گوگل، که ساخت شرکت هوآوی است، محکم و باکیفیت است، به همان اندازه باز کردن و تعمیر آن سخت و دشوار است. این خبر را سایت iFixit اعلام کرده است که در زمینه تعمیر گوشی‌های مختلف فعالیت می‌کند.
iFixit به نکسوس 6پی، که بدنه‌ای تمام‌فلزی دارد، امتیاز 2 از 10 داده که نشان می‌دهد باز و بسته کردن آن چقدر برای تعمیرکاران سخت است. در رتبه‌بندی این سایت تنها HTC One M7 است که امتیاز بدتری از نکسوس 6 پی دارد؛ حتما به یاد دارید که نحوه اسمبل آن چقدر کاربران و تعمیرکاران را به دردسر انداخت.


اطلاعاتی که از کالبدشکافی نکسوس 6پی به دست آمده مشخص کرده که هنگام باز کردن گوشی احتمال آسیب دیدن کاور شیشه‌ای روی دوربین بسیار زیاد است. همچنین برای بیرون آوردن صفحه نمایشگر مجبورید کل قطعات گوشی را از هم باز کنید. علاوه بر اینها برای جدا کردن قطعه دوربین، باز کردن مادربورد گوشی لازم است.
نکسوس 6پی، علاوه بر بدنه تمام‌فلزی، از نمایشگر 5.7 اینچی Quad HD، دوربین 12.3 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 810، سه گیگابایت حافه رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و با قیمت پایه 500 دلار به فروش می‌رسد.  


منبع: Pocketnow

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

kiyan

۱۳۹۴/۹/۲۴
الان دیگه همه گوشیها دارن مثل این میشن نوت 5 پلمبه سونی زد 5 و قبلیاش پلمبن. اچ تی سی هم پلمبه.حالا دیگه گیر دادین به این بیچاره :)

Rip

۱۳۹۴/۸/۱۲
ای بدم میاد جدیدا گوشی هارو با چسب دو طرفه سرهم میکنن :| بابا سال ۲۰۱۶ شد یه فکر دیگه بکنید . وقتی یدونه پیچ پیدا میکنم انگار از دریا مروارید گرفتم انقدر لامصب نایاب و خاصه ...

Mehdi

۱۳۹۴/۸/۱۰
پشيمون شدم ديگ نميخرمش خخخخ

shahdad

۱۳۹۴/۸/۱۰
داداش خدایی تابلو بود اپل بازی
خدایی جالبه این همون گوشیه که به راحتی خم میشد حالا بابای ما تعمیر کارارو در میاره
شاعر میگه دم خوروستو باور کنم یا قسم حضرت عباستو

Pooyan

۱۳۹۴/۸/۹
2 از 10!!!یاعلی...افتضاحه...
همون الجی بهتره...