خانهاخبار
پیش از معرفی، عکس محصولات جدید سامسونگ را مشاهد کنید

پیش از معرفی، عکس محصولات جدید سامسونگ را مشاهد کنید

روز 22 مرداد سامسونگ قصد دارد در مراسمی از محصولات جدیدش رونمایی کند. به احتمال زیاد، همان‌طور که در شایعات آمده، باید منتظر معرفی سامسونگ گلکسی S6 Edge plus و Note 5 باشیم.
۱۳۹۴/۵/۱۹

با نزدیک شدن به زمان معرفی نوت 5 توسط سامسونگ، هر روز خبرهای جدیدتری به گوش می‌رسد و تصاویر جدیدی از این گوشی فاش می‌شود. تنها چند روز به مراسم رونمایی سامسونگ از دیوایس‌های جدیدش، از جمله گلکسی نوت 5، باقی مانده است.

 

 

 

 

 

image

 

در هفته‌های گذشته حرف‌های زیادی در مورد این گوشی زده شده، مطالب زیادی در مورد ویژگی‌هایش نوشته شده و حتی عکس‌هایی هم از این گوشی فاش شده است. اما چیزی که تاکنون در عکس‌های منتشرشده ندیده‌ایم پکیج خرده‌فروشی این دیوایس است که احتمالا اکنون فرصت دیدن آن را نیز پیدا کرده‌ایم. البته در کنار پکیج محصول عکس‌هایی از این محصولات نیز منتشر شده است.

 

image
   
image

 

به نظر می‌رسد سامسونگ محصولات جدیدش را در اختیار فردی قرار داده تا حس خودش را هنگام دست گرفتن آنها بیان کند و به این ترتیب عکس‌هایی از این محصولات به بیرون درز کرده است.

سامسونگ گلکسی Note 5 به احتمال زیاد بزرگ‌ترین موفقیت سامسونگ در نیمه دوم 2015 خواهد بود. حذف قابلیت تعویض باتری در این محصول از نکات بارز آن است، اما احتمالا Note 5 از کارت‌های حافظه میکرو SD هم پشتیبانی نمی‌کند. به نظر می‌رسد برای پشت Note 5 از قاب شیشه‌ای مخروطی استفاده شده است تا در دست گرفتن آن، با توجه به لبه‌هایش، راحت‌تر باشد.

 

image
   
image

 


Note 5 ویژگی منحصربه‌فردی دارد: S Pen با قابلیت خروج خودکار از بدنه، همان‌طور که در شایعات آمده است. به احتمال زیاد کارکرد این ویژگی مانند کارت‌های حافظه میکرو‌ SD است.
گلکسی S6 Edge Plus فقط اندازه بزرگ‌تری ندارد. به نظر می‌آید صفحه آن 5.7 اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود و تغییرات داخلی نیز خواهد داشت. بهبود پردازنده و صفحه نمایش بزرگ‌تر از ویژگی‌های بارز آن است.

باید کمی دیگر منتظر ماند و دید آیا این محصولات با آنچه سامسونگ روز 22 مرداد معرفی می‌کند هم‌خوانی خواهند داشت یا خیر.

منبع: Android Headlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

e

۱۳۹۴/۵/۲۰
چون هنوز تست نشده و نمتونه بگه بده یا خوبه ....و امتیاز 50 برای اینه که به این گوشی از هر نظر توهین نشه

ا

۱۳۹۴/۵/۱۹
سلیقه هر کس متفاوته ولی به نظر من طراحیش خیلی خشک و بی روحه من افسردگی میگیرم اگه اینا گوشیم باشه همین الانش 930 دارم هیچ چیز با این که قدیمیتره از اینا کم نداره بهتره.بعضی ها دیدتونو به دنیای موبایل عوض کنین واقعا تا حالا کسی ندیدم 1520یا 930 داشته باشه نگه عاشقش نیستم

Hooman.Had

۱۳۹۴/۵/۱۹
شما بهتره برید همون اچ تی سی بخرید با این طرز فکرتون.

hero

۱۳۹۴/۵/۱۹
برای اینکه هنوز اطلاعات کاملی ازش نداره

yashar htc

۱۳۹۴/۵/۱۹
خوب یادمه که وقتی اچ تی سی همین موقع یعنی بعد از حدود 4 الی 5 ماه از معرفی وان ام 7 ... فبلت خودشو که وان مکس بود معرفی کرد ..با وجود اینکه سنسور اثر انگشت و یکی دو تا برنامه متفاوت داشت باز همه کوبیدنش..... ولی الان همین جا داره با آب و تاب تمام میگه s6 ادج پلاس صفحه نمایشش بزرگ شده!!!!!!!! خوب معلومه که بزرگ شده بعد این لطفا بفرمایید دیگه چه ویژگیی نسبت به s6 ادج داره؟!!!!!! یا چون سامسونگه براتون اهمیتی نداره که فرقی با S6 نداره و کوچکترین تغییراتش رو هم بزرگ نمایی میکنید؟!!!! یا بزرگترین انقلاب نوت 5 نسبت به 4 فقط بیرون اومدن خودکار قلمشه؟!!!!!! خیلی مساله مهمیه این؟!!!! یعنی قبل این قلمش داخل گوشی گیر میکرد و بیرون نمیومد الان این مشکل حل شده؟!!!! واقعیت اینه از نوت 3 به این ور گوشیهای سری نوت دیگه هیچ جذابیتی ندارن چون ویژگیی خاصی دیگه بهشون اضافه نمیشه ...