خانهاخبار
گزارش تصویری مراسم قرعه‌کشی جشنواره 444 ال‌جی G4

گزارش تصویری مراسم قرعه‌کشی جشنواره 444 ال‌جی G4

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) روز سه‌شنبه 26 خرداد 94 راس ساعت 5 عصر مراسم قرعه‌کشی جشنواره بزرگ 444 را برگزار کرد. با گزارش تصویری این مراسم با ما همراه باشید.
۱۳۹۴/۳/۳۰

از زمانی که زمزمه‌های حضور G4 در بازار آغاز شد، شور و اشتیاق بسیاری میان علاقه‌مندان و منتقدان محصولات دنیای فناوری ایجاد شد. گوشی G4 بر انتقال حس زیبایی خوشایند، تجربه بصری عالی، کاربری انسان‌محور و تجربه عکاسی حرفه‌ای متمرکز شده است. دوربین G4 به‌عقیده بسیاری از منتقدان بهترین دوربینی است که تابه‌حال در یک گوشی تلفن همراه نصب شده. LG G4 احساسات انسانی را در خود مجسم کرده است که این نکته به‌وضوح در طراحی خارجی Slim Arc و رابط کاربری گرافیکی آن پیداست. چندی پیش شرکت ال‌جی در ایران با جشنواره 444 علاقه‌مندان به گوشی ال جی G4 را غافلگیر کرد و تصمیم گرفت این پرچمدار هوشمند را در مراسمی ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان علاقه‌مند قرار دهد.

 

image


جشنواره 444 در دو بخش آنلاین و حضوری برگزار شد. در بخش آنلاین علاقه‌مندان به گوشی G4 از تاریخ 11 خردادماه با مراجعه به وب‌سایت lg.com/ir/g4preorder پیش‌ثبت‌نام کرده بودند تا پس از قرعه‌کشی برنده کارت هدیه به‌ارزش 20 میلیون و 8 میلیون ریال برای به‌ترتیب 44 و 444 نفر شوند. از سوی دیگر، در بخش حضوری مشتریان ال‌جی روز سه‌شنبه از ساعت 10 صبح بلیت‌های قرعه‌کشی را برای شرکت در بخش حضوری جشنواره 444 از فروشگاه ال‌جی در چارسو تهیه کردند. در ساعت 5 عصر آقای رضا رشیدپور، مجری مراسم، از میان بلیت‌های توزیع‌شده قرعه‌کشی کرد و جوایزی به شرح زیر به شرکت‌کنندگان علاقه‌مند اهدا شد:


• 44 گوشی G4 برای 44 نفر به‌صورت رایگان
• 44 گوشی G4 برای 44 نفر با 44 درصد تخفیف
• 444 گوشی G4 برای 444 نفر با 10 درصد تخفیف


پس از اعلام اسامی این افراد خوش‌اقبال، برندگان به فروشگاه گلدیران چارسو مراجعه کردند تا این پرچمدار بی‌نظیر را دریافت کنند. در ادامه گزارش تصویری این مراسم را مشاهده می‌کنید:

 

 

image
image
image
image
image
image
image

 

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

behnamshirzad

۱۳۹۴/۳/۳۰
واقعا روز شلوغی بود.
همه هیجان زده و منتظر بودن