خانهاخبار
در این مقاله با ویژگی Knock Code گوشی ال جی جی 3 بیشتر آشنا شوید+ویدیو

در این مقاله با ویژگی Knock Code گوشی ال جی جی 3 بیشتر آشنا شوید+ویدیو

ال جی گوشی جی 3 را به تازگی معرفی کرده است، امروزه امکانات گوشی‌های موبایل به اندازه‌ای زیاد شده‌اند که دیگر نمی‌توان تمام این امکانات را در یک مقاله توضیح داد. در این مقاله می خواهیم به یکی از ویژگی‌های خوبی که ال جی به تازگی در گوشی‌های هوشمند خودش به کار می‌گیرد بپردازیم و آن را برای شما توضیح دهیم. این ویژگی که امروز در این مقاله آن را بررسی می‌کنیم ویژگی Knock Code است.
۱۳۹۳/۳/۲۵

ال جی گوشی جی 3 را به تازگی معرفی کرده است، امروزه امکانات گوشی‌های موبایل به اندازه‌ای زیاد شده‌اند که دیگر نمی‌توان تمام این امکانات را در یک مقاله توضیح داد. در این مقاله می خواهیم به یکی از ویژگی‌های خوبی که ال جی به تازگی در گوشی‌های هوشمند خودش به کار می‌گیرد بپردازیم و آن را برای شما توضیح دهیم.

 

ویژگی Knock code گوشی ال جی

 

با کمک این ویژگی می‌توانید قفل صفحه گوشی را در زمانی که صفحه قفل است و یا حتی زمانی که صفحه نمایش گوشی روشن نیست باز کنید.

 

شما این امکان را دارید تا در یک مربع 2×2 ترکیبی از 3 تا 8 ضربه را تعریف کنید. این ویژگی را می‌توانید یک PIN کد بنامیم که در آن از اعداد خبری نیست و مهمتر از همه این است که شما می‌توانید به طور دلخواه کوچکی و یا بزرگی آن را تعیین کنید.

 

می‌توانید ویدیوی این ویژگی را در ادامه مشاهده کنید و با تمام جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.

 

 ویژگی  Knock Code گوشی ال جی جی 3

 

 

تنظیم کردن Knock Code

 

از قسمت Settings > Display > Lockscreen می‌توانید به تنظیمات این قسمت دست پیدا کنید، در هنگامی که این ویژگی را تنظیم می‌کنید و کار به اتمام می‌رسد گوشی از شما می‌خواهد که یک رمز PIN را نیز تعریف کنید که در صورت فراموشی ترتیب ضربات بتوانید قفل صفحه را با این PIN باز کنید.

 

image

 

چند مشکل knock code

 

Knock Code با اینکه امنیت زیادی را برای گوشی به همراه خواهد آورد اما به هر حال تعدادی مشکلات را با خود دارد. برای مثال زمانی که این ویژگی را فعال می‌کنید باز هم با فشار طولانی مدت دکمه پایین صدا می‌توانید دوربین را فعال کنید. به علاوه می‌توانید با فشار طولانی مدت دکمه زیاد کردن صدا برنامه Smart Notice را فعال کنید.

 

زمانی که دوربین فعال می‌شود می‌توانید به راحتی عکس بگیرید اما توجه کنید برای اینکه عکس گرفته شده را ببینید باید از Knock Code رد شوید.

 

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

عباس

۱۳۹۵/۶/۲۹
سلام من یک گوشی الجی جی 4 دارم و الان روشن نمیشود میخواهم ان را در حالت کارخانه قرار دهم خواهش میکنم کمکم کنید

ali

۱۳۹۵/۲/۱۴
سلام خسته نباشید ممنونم از سایت عالیتون آقا من الجی جی3 دارم میخوام knock code بدم غیر فعاله نوشته ایمن شده توسط مدیر یعنی چی خواهشا راهنمایی کنید

pari

۱۳۹۵/۲/۱
سلام برای فعال کردن دلیوری G3 به قسمت پیام ها برید
قسمت بالا سه تقطه هست که منو محسوب میشه اونو بزنید
تنظیمات رو بزنید
برید قسمت پیام متنی
اولین گزینه گزارشات تحویل
فعالش کنید
************
************
وقتی پیام براتون میاد بخشی از پیام روی گوشی میاد و بدون اینکه قفل رو باز کنید میتونید محتوای پیام رو متوجه بشید و البته شاید دوست نداشته باشید کسی پیام گوشی شمارو ببینه
برای اینکه این امکان رو حذف کنید
برید قسمت پیام
تنظیمات
تنظیمات هشدار
پیش نمایش پیام رو غیر فعال کنید
***********
***********

جی اس ام

۱۳۹۴/۱۰/۱۲
دوست عزیز، در تنظیمات گوشی به قسمت Lock Screen رفته و با وارد کردن رمز در Select lock screen، آن را به حالت None ببرید.

Ali

۱۳۹۴/۱۰/۱۱
سلام
من یه گوشی lg g3 beat دارم که LCD خراب بود تازه عوض کردم حالا وقتی گوشی روشنه با دبل ناک خاموش میشه ولی با دبل ناک یا ناک کد روش عمل نمیکنه و بالا نمیاد ممنون میشم اگه میدودنید مشکل چیه راهنماییم کنید.
مننونم