خانهاخبار
آیا آیفون 5s بخریم یا منتظر آیفون 6 بمانیم؟

آیا آیفون 5s بخریم یا منتظر آیفون 6 بمانیم؟

در حالی که حدود ۶ ماه از معرفی آیفون ۵s می‌گذرد، تقریبا همین زمان تا زمان معرفی آیفون ۶ باقیست. سوالی که در ذهن بسیاری از کاربرانی که قصد خرید آیفون دارند به وجود می آید این است که آیا آیفون 5s بخرند یا اینکه منتظر آیفون ۶ بمانند؟
۱۳۹۳/۱/۲۵

در حالی که حدود ۶ ماه از معرفی آیفون ۵s می‌گذرد، تقریبا همین زمان تا زمان معرفی آیفون ۶ باقیست. سوالی که در ذهن بسیاری از کاربرانی که قصد خرید آیفون دارند به وجود می آید این است که آیا آیفون 5s بخرند یا اینکه منتظر آیفون ۶ بمانند؟ 

 

image

 

آیفون ۵s در حال حاضر یکی از محبوب ترین گوشی‌های بازار است اما قطعا در ۶ ماه آینده اتفاقات گوناگونی خواهد افتاد. اپل مطابق معمول هر سال نسخه جدیدی از آیفون را معرفی می کند و معمولا این اتفاق نزدیک پاییز رخ می دهد. بنابراین در حال حاضر در میانه راه آیفون 5s و آیفون 6 هستیم و شاید انتخاب اینکه منتظر آیفون ۶ بمانیم یا به سراغ 5s برویم سخت باشد. 

آیفون ۵ همچنان یک گوشی فوق العاده محسوب است

خیلی واضح بگوییم؛ اگر همین الان قصد دارید آیفون 5s بخرید، درنگ نکنید. تصور ما این است که از خرید این گجت پشیمان نخواهید شد. این گوشی قطعا یکی از بهترین گوشی های هوشمند حال حاضر بازار است و خرید آن می تواند تا دو سال آینده شما را راضی و خوشحال نگه دارد. این گوشی با دوربین بسیار خوب، کارایی سریع و قابل توجهی دارد و با داشتن تاچ آی دی بر روی دکمه هوم یک گوشی امن است. آیفون 5s نسخه بهبودیافته آیفون 5 است. با اینکه ظاهر آن تغییر عمده ای نداشته اما از درون، تغییرات مهمی داشته است. این گوشی مجهز به یک پردازنده قوی تر ۶۴ بیتی شده و مطمئنا تا مدت ها نیاز شما را رفع خواهد کرد.

 

image

 

.... اما آیفون 6 قطعا بهتر خواهد بود.

پیش بینی ما این است که در آیفون ۶ شاهد رشد خوبی نسبت به آیفون 5s خواهیم بود. شایعاتی که به واقعیت پیوستن آن دور از انتظار نیست حکایت از بزرگ تر شدن صفحه نمایش آین گوشی دارد. احتمالا شاهد یک صفحه نمایش ۴.۵ تا ۴.۷ اینچی خواهیم بود که همین می تواند منجر به تغییر طراحی ظاهری آیفون نیز شود. انتظار داریم در آیفون ۶ شاهد دوربین قوی تر و پردازنده ای سریع تر باشیم و لرزش گیر دوربین بهبود پیدا کند. شایعات دیگر حکایت از ورود به NFC به آیفون می دهد و به نظر می رسد آیفون ۶ سرانجام به NFC مجهز خواهد شد. ممکن است اپل به جای NFC از تکنولوژی iBeacon بهره ببرد که از Wifi و بلوتوث استفاده می کند. با وجود همه این بهبودهای احتمالی باید تا زمان معرفی آیفون 6 منتظر آن بمانیم تا به صورت قطعی بتوانیم درباره آن نظر دهیم. اما چیزی که با قطعیت می توان گفت این است که آیفون ۶ قطعا نسبت به آیفون 5s بهبود خواهد یافت.

در نهایت این بستگی به خود شما و گوشی فعلی‌تان خواهد داشت که آیا ۶ ماه ارزش صبر کردن دارد یا خیر؟ اگر شما آیفون ۵ یا آیفون 4s داشته باشید طبیعی است که منتظر آیفون 6 بمانید تا یک تحول عمده در گوشی خود مشاهده کنید. اما اگر گوشی های قدیمی تر مانند iPhone 4 یا گوشی های اندرویدی قدیمی مثل سامسونگ گلکسی اس ۳ دارید، خرید آیفون 5s قطعا رضایت شما را در پی خواهد داشت. 

با تمام این اوصاف آیا شما برای خرید آیفون ۶ صبر خواهید کرد یا آیفون 5s را خریداری می کنید؟

 

+ منبع : gottabemobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (92 نظر)

Mamad

۱۳۹۵/۴/۲۵
سلام با تشكر از شما و سايت خوبتون اقا يه توضيح در مورد مصرف باتري ايفون فايو اس بدين مثلا بايد چقد كار كنه و هرچي كه ميدونين ممنونم منتظر جوابتون هستم

بستان

۱۳۹۴/۱۲/۸
ایفون 5 خیلی عالیه از نظر امکاناتی که دارد اما بلوتوث دارد یا نه .جواب لطفا

مهمان

۱۳۹۳/۸/۹
اپل واقعا عاليه

مهمان

۱۳۹۳/۷/۷
فقط ايفون 5s

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۶
eshghast apple.khoodast.