خانهاخبار
ویژگی‌های جدید نرم افزار نوکیا لومیا بلک در یک ویدئو

ویژگی‌های جدید نرم افزار نوکیا لومیا بلک در یک ویدئو

در این نسخه تغییرات بسیار مفیدی صورت گرفته است.
۱۳۹۲/۱۰/۲۲

ویدویی از Lumia black  منتشر شده که که در آن قابلیت‌های جدید گوشی‌های لومیا بر پایه این بروز رسانی جدید معرفی می‌شود.

 

اولین قابلیتی که به واسطه این بروز رسانی به گوشی‌های لومیا افزوده شده حالت جدید Glance است.در این حالت هشدار‌های متفاوت و گسترده‌ای به صورت همیشگی نمایش داده می‌شود که برای دیدن آنها حتی لازم نیست گوشی خود را باز کنید.

 

همچنین یک برنامه به روزرسانی شده برای دوربین در نظرگرفته شده که به کمک آن می‌توانید از بین سه حالت عکاسی،فیلمبرداری و Nokia Pro Camera یکی را انتخاب کنید.

 

به کمک حالت Pro Camera می‌توانید مقادیر بسیاری را در زمینه تنظیمات پیشرفته دوربین تغییر دهید و یک پیش نمایش قبل از گرفتن عکس برای شما نشان داده می‌شود.

 

قابلیت بعدی به روز رسانی برنامه در قسمتی از Nokia Storyteller  است که تصاویر شما را بر اساس موضوع و مکان دسته بندی می‌کند و روی نقشه به شما نشان می‌دهد.

 

برنامه Nokia Beamer هم به روز رسانی شده که به شما اجازه می‌دهد تا صفحه گوشی خود را با سایر لومیا‌ها به اشتراک گذارید.

 

در اینجا به لیست گوشی‌هایی که با به روز رسانی Lumia black  سازگاری دارند را معرفی می‌کنیم.

 

Lumia 1020

Lumia 925

Lumia 920

Lumia 820

Lumia 720

Lumia 625

Lumia 620

Lumia 520

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲
دوستان من نمیدونم باید جبهه بگیرم یا تعریف کنم ! قبل از رونق گوشی های ویندوزی و قبل از اینکه نوکیا اعلام کنه من ویندوز میزنم یه متنی نوشتم که منتظر بهترینها از این کمپانی باشید با این سیتم عامل روانی که در حاله حاظر داره و وجود عمومی ترین نرم افزارهای موجود برای این گوشی بهتره نقص هاشو چشم پوشی کنید چون بهتر در راهه این رو ببینید کی میگم من لومیا 820 دارم اما نه واسه گوشیش مدافع میشم نه از نواقصش منکر میشم ویندوز الان داره روند اندروید 2.2 رو پشت سر میزاره با این تفاوت که سری از 4.3 جلو می اوفته

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۷
این فیلم رو دیدم فهمیدم که نوکیا چقدر در برابر سامسونگ حقیر و عقب افتاده هست.سامسونگ چی میذاره تو گوشیاش اینا چی میذارن.در حد اس2 سامسونگ!!!

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۴
این نداشتن فایل منجر هم دردسریه ها! من لومیا ۹۲۰دارم سرعت و کیفیت صفحه نمایش و دوربینش بی نظیره. کلی برنامه های متفرقه هم داره (ضروری پیشکش!) خلاصه همه چیزش بیسته فقط اینکه فایل منجر نداره دهن ادمو سرویس میکنه، مثلا اگه یه فایل زیپ دانلود کنید عمرا نمیفهمید کجا رفته و اگه به کامپیوترم وصل بشه هم چون به فایل های سیستمی دسترسی ندارید نمیشه پیداش کرد. حالا وای از اون روزی که فایلتون حجمش بالا باشه!!! همین مورد در مورد بلوتوث هم صدق میکنه. اگه فایلو نشناسه دیگه نمیشه پیداش کرد. یا وقتی از استور یک بازی سنگین رو دانلود و نصب میکنید دیگه نمیتونید فایل دانلود شده رو پیدا یا حذف کنید و خیلی موارد مشابه این. مایکروسافت از ترس جیلبریک شدن ویندوزفون نمیزاره لپبه فایلای سیستمی دسترسی داشته باشید و در نهایت امید ما ،........ ویندوزفون ۸.۱ خداکنه این مشکل توی وینفون ۸.۱حل بشه.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۴
نوکیا قول گوشی ها بود ولی 2 دلیل داره که از گردونه رقابت خارج شد 1_ نداشتن سیستم عامل اندروید ( در حالی که همه گوشیها جاوا بودن سیمبین داشت ولی حالا ..) 2_ کمک کردن به جاسوسی و شنود با گوشی های ساخت خودش ( واین مهمترین دلیل برای منه که در حالی که طرفدارش بودم دیگه یه گوشکوبو با بهترین گوشیش عوض نکنم) و الان طرفدار اچ تی سی هستم گوشی که 1 ویندوز فون رو آورد 2 اندروید رو آورد 3 دوربین اولترا پیکسل رو آورد و همیشه یه نوآوری بزرگ داره

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۳
وفقط ویندوز فون شخصی ساز دارد هات میل درست کن وبعد برنامه های ویندوز را از استور وارد گوشی کن