خانهاخبار
ویدئویی از مقایسه دوربین گلکسی اس 4 و لومیا 920 در هنگام فیلمبرداری

ویدئویی از مقایسه دوربین گلکسی اس 4 و لومیا 920 در هنگام فیلمبرداری

در این ویدئو گلکسی اس 4 در مقایسه با لومیا 920 در قسمت فیلمبرداری عملکرد ضعیفتری دارد.
۱۳۹۲/۱/۱۷

حتماً می‌دانید که گوشی لومیا 920 یکی از بهترین دوربین‌های موبایلی را بر روی خود دارد و نوکیا مانور بسیار زیادی را بر روی دوربین این گوشی داد. چند وقت پیش نیز یکی مقایسه از دوربین این گوشی و دوربین گلکسی اس 3 را در تاریکی برای شما قراردادیم.

 

به گزارش به تازگی وب سایت WP7Forum.ru یک ویدئو از مقایسه فیلم‌برداری دوربین لومیا 920 و گلکسی اس 4 که به تازگی معرفی شده است را در سایت خود منتشر کرده است.

 

image

 

همان‌طور که می بینید گلکسی اس 4 به این علت که در دوربین خود فقط در قسمت عکاسی ویژگی image stabilization یا همان تثبیت کننده تصویر را دارد در اینجا عملکرد خوبی نسبت به گوشی لومیا 920 ندارد.

 

حال باید منتظر مقایسه دوربین لومیا 920 و دوربین اچ تی سی وان که اچ تی سی مانور زیادی بر روی دوربین ان داده باشیم.

 

از لینک زیر می‌توانید این ویدئو را دانلود و مشاهده کنید.

 

دانلود ویدئو

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۲
دوستان عزیز من خودم موبایل فروش یا همون بهتر توی کار وارداتم درسته بیشتر مردم مارک یا برند سامسونگ و سونی رو دوست دارن اما از نظر کارایی بهتره که حقیقت طلب باشین لومیا حرف اول رو میزنه الان یه اس 2 و یه اس 4 رو دستم آب خورده به خاطر تعمیر بوت اینم از کارایی خوب اوناست .

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۹
هی داداش با سلطان گالکسی اس 2 درست بحرف این لومیا باید جلو مینی 2 لونگ بندازه.

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۹
نوکیا اشغال ترین و هنگی ترین برند دنیا هست.لوبیا 920 هم مفت نمیارزه.لوبیا 920 رو باید با اس2 مقایسه کرد نه با اس3 و اس4.همه چی هم دوربین نیس.نوکیا مرده...فقط سامسونگ که پلاستیکش شرف داره به پاره اجر های نوکیای اشغال

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۸
ولی وجدانن سامسونگ مارکش خنده داره همون یخچال و لوازم خانگیش و بزنه سنگین تره نوکیا یه برند برتره داداش>

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۸
تو نمایندگی رسمی نوکیا دارن اس 3 رو با لومیا920 مقایسه میکنن چه انتظاری میشه داشت.شاید اون گوشی اس 3 از نوع چینی طرح اصلی باشه یا تنظیمات دوربینش رو حداقل گذاشته باشن.ازاین جماعت روس چیزی بعید نیست.