خانهاخبار
با آیفون خود قهوه بسازید

با آیفون خود قهوه بسازید

یک برنامه جدید برای آیفون ارائه شده که با آن می‌توانید قهوه خود آماده کنید
۱۳۹۱/۱۲/۱۳

شاید دیگر نیاز به خدمتکاران نباشد، شاید در آینده‌ای نه چندان دور گوشی شما برای شما هر کاری را بتواند انجام دهد، این  یک تفکری است که در ذهن بسیاری از انسان‌های کنونی خطور می‌کند.

 

به گزارش امروز یکی از تیم‌های توسعه دهنده اپلیکیشن آیفون برای یکی از ماشین‌های قهوه ساز شرکت Scanomat اپلیکیشن قهوه ساز درست کرده است.

 

این اپلیکیشن توسط بلوتوث و یا Wi-fi با دستگاه اتصال برقرار می‌کند و تمام دستوراتی که به آن بدهید به دستگاه قهوه ساز منتقل می‌کند و دستگاه قهوه شما را می‌سازد.

 

image

 

تصور می‌کنیم بهترین توضیح یک ویدئو از کارآیی این اپلیکیشن باشد، از لینک زیر می‌توانید ویدئوی مربوط به این اپلیکیشن را مشاهده کنید.

 

دانلود ویدئو

 

منبع: The Next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (54 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱
آیفون بره قهوه درست کنه سامسونگ بره گوشی بزنه معلومه سامسونگ بهتره

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۵
شما طرفدارای اپل چقدر عقده ای هستید.برای همین اسمتون آی شیپ هست از بس شیپ بازی در میارید.از اپل میشه به عنوان قهوه درس کن و همچنین تی ان تی استفاده کرد در موقع جنگ پرت کرد طرف دشمن!!!!!!!!!!گلابی سیب کرم خورده..مرگ بر اپل..دورد بر سامسونگ که اپل رو شکست داده

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۵
هر برندی میخواد باشه فقط آندرویید نباشه.......سیستم عامل های اپل چه تو کامپیوتر و لپ تاب چه موبایل اصلا رقیب ندارن.. من کلا اپل رو بخاطر سیستم عاملش میخرم و اینکه برندش یه برنده خاص دست هر کسی نمیافته که با 50 هزار تومن آبروی برند هم میره.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۵
شما طرفدارای سامسونگ چقدر عقده ای هستین !!! باز میشه با اپل قهوه درست کرد !!! از گوشی های شما باید به عنوان سینی استفاده کرد !!!

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۵
مثل اینکه المپیک رو یادت رفته؟؟این کاره اپل یه جور دزدی از سامسونگ بود.تو المپیک امسال مردم با اس3 همه کارارو میتونستن بکنند.این بتکار برای سامسونگ بوده نه اپل!!شما برو همون ال جی رو بخر