خانهاخبار
بروزرسانی جدید برای نوکیا 808 PureView

بروزرسانی جدید برای نوکیا 808 PureView

۱۳۹۱/۷/۱۱

 

واضح است که نوکیا 808 PureView یکی از بهترین‌ دوربین‌ها را در بین گوشی‌های هوشمند دارد. امروز نوکیا یک بروزرسانی جدید برای این گوشی ارائه کرده‌است که وضعیت این گوشی را بهتر هم می کند.

 

این بروزرسانی تجربه عکاسی در گوشی شما را بهبود می‌دهد، ویژگی‌هایی که بعد از بروزرسانی به گوشی شما اضافه می‌شود عبارتند از:

 

·  حالت دید شبکه‌ای گالری زمانی که گوشی را در حالت افقی می‌گیرید

·  دسترسی به امکانات بیشتر زمانی که عکسی را با ویجت گالری در صفحه اصلی باز می‌شود

·  اطلاعات بیشتر در مورد عکس‌ها مانند: کیفیت عکس،حجم عکس و مکان عکس، زمانی که به اینترنت نیز متصل باشید با کلیک بر روی عکس محل عکس گرفته شده بر روی نقشه نوکیا نشان داده می‌شود.

· قابلیت انتخاب و حذف چند عکس با هم در حالت دید شبکه‌ای گالری

· دکمه‌ی جدید ریست برای برای برگرداندن تمام تمام تنظیمات به حالت اولیه

·  بروزرسانی مرورگر به نسخه‌ی 8.3 با بهبود پشتیبانی از HTML5

·  حالت رانندگی نوکیا – امکان دسترسی به ویژگی‌های گوشی زمانی که در حال رانندگی هستید.

 

image

 

این بروزرسانی از امروز آغاز شده است برای بررسی اینکه بروزرسانی برای محلی که شما در آن زندگی می‌کنید ارائه شده یا خیر از راه زیر استفاده کنید:

 

گوشی خود را به رایانه متصل کنید،نوکیا سوئیت را باز کنید اگر بروزرسانی برای منطقه شما ارائه شده باشد به شما یک اخطار برای بروزرسانی می‌دهد. یا اینکه می‌توانید از طریق خود گوشی این بروزرسانی را بررسی کنید.

 

image

 

منبع: conversations.nokia

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (52 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۰
نوکیا تو هنوز زنده ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۷
man mundam gushie ke hanuz nayumade tu bazar chejuri bazia migan ashghale o mesle ajor mimune,hamin be ghole shoma ajor kheili emkanat dare ke felan tu bazar nazir nadare,mesle sharje bisim o fanavari lamsie jadidesho ....shomayi ke ba nokia kelaset miad payin khob majbur nisty bekhari,chera khune khodeto kasif mikoni?bezar unayi ke tarafdareshan beran samtesh .baba ye kam commentaye mofid bezarin,in harfa chie?tu "gsm arena" hame bahsaye fani mikonan,soalaye mokhlatef miporsan ama inja hamash dava o chert o pert goftane,baradare man age samsung ya apple dust dari khob boro bahash hal kon,chekar dari ki chi mipasande?

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۷
نوکیا اشغالی بیش نیس.خزه خزززززززز

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۶
لومیا 920 یا همون لوبیا از اشغالترین گوشی های جهان هست برای همین هم عنوان اجره سال رو از اجرشناسان معتبر بدست اورد...نوکیا کلا تو کاره گوشی های گوشت کوب هست.افت داره برای مردم برن نوکیا بخرن

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۶
نوکیا جز هنگ و کندی مگه چیزه دیگه هم داره؟؟؟نوکیا مرده.بهتره برندی بزرگ مثل سامسونگ بیاد افتخار بده به نوکیا و نوکیارو بخره تا نوکیا زنده بشه.البته اسم نوکیا رو نابود کنه و اسم قشنگه سامسونگ رو بذاره رو گوشیاش