خانهاخبار
به‌روزرسانی بتای One UI 6 Watch به زودی منتشر می‌شود

به‌روزرسانی بتای One UI 6 Watch به زودی منتشر می‌شود

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای به‌روزرسانی One UI 6 Watch مبتنی بر Wear OS 5 است.
 

۵ خرداد ۱۴۰۳

به‌روزرسانی آزمایشی One UI 6 Watch در وب‌سایت سامسونگ مشاهده شد

به‌روزرسانی آزمایشی One UI 6 Watch در وب‌سایت سامسونگ

سامسونگ اخیراً نسخه‌ی آزمایشی One UI 6 Watch را در وب‌سایت خود برای بازار کره جنوبی لیست کرده است، که نشان‌دهنده‌ی عرضه‌ی قریب‌الوقوع این به‌روزرسانی است.

طبق اعلام @theordysm، این به‌روزرسانی احتمالا بر پایه‌ی Wear OS 5 ساخته شده و در چند هفته‌ی آینده عرضه خواهد شد. سامسونگ توسعه‌ی داخلی One UI 6 Watch را در اوایل ماه جاری آغاز کرده است.

سابقه‌ی به‌روزرسانی‌های سامسونگ

سال گذشته، سامسونگ به‌روزرسانی آزمایشی One UI 5 Watch مبتنی بر Wear OS 5 را در هفته‌ی اول ژوئن ۲۰۲۳ منتشر کرد.

با توجه به این سابقه، انتظار می‌رود به‌روزرسانی آزمایشی One UI 6 Watch نیز در هفته‌ی اول ژوئن ۲۰۲۴ برای ساعت‌های هوشمند گلکسی سازگار عرضه شود.

چه انتظاراتی از One UI 6 Watch می‌توان داشت؟

چه انتظاراتی از One UI 6 Watch می‌توان داشت؟

از آنجایی که Wear OS 5 بر اساس اندروید ۱۴ ساخته شده است، One UI 6 Watch نیز بر پایه اندروید ۱۴ خواهد بود. این نسخه جدید با بهینه‌سازی مصرف انرژی در حالت Doze Mode، عمر باتری را بهبود بخشیده است.

طبق گفته‌ی گوگل، ساعت‌های هوشمند مجهز به Wear OS 5 می‌توانند در مدت زمان دویدن یک ماراتن، 20% شارژدهی بیشتری داشته باشند.

One UI 6 Watch بر پایه اندروید ۱۴

علاوه بر این، Watch Face Format که توسط سامسونگ توسعه یافته است، به عنوان فرمت پیش‌فرض در نظر گرفته شده و این به معنای عمر باتری بیشتر و نمایشگرهای اطلاعاتی جدیدتر برای ساعت‌های هوشمند است. این تغییرات همچنین ممکن است بر پخش رسانه و سوئیچ خروجی صدا تاثیر مثبت بگذارد.

ویژگی‌های جدید One UI 6 Watch

از دیگر ویژگی‌های جدیدی که می‌توان از One UI 6 Watch انتظار داشت، می‌توان به پشتیبانی passkeys، قابلیت بازیابی کلیدهای عبور از فضای ابری و تجربه‌ی ورود به سیستم ساده‌تر اشاره کرد.

علاوه بر ویژگی‌های Wear OS 5، سامسونگ ممکن است از طریق One UI 6 Watch، قابلیت‌های اختصاصی خود را برای ساعت‌های هوشمند گلکسی ارائه دهد.

کدام ساعت‌های هوشمند گلکسی به‌روزرسانی One UI 6 Watch را دریافت خواهند کرد؟

به‌روزرسانی One UI 6 Watch مبتنی بر Wear OS 5، احتمالاً در سه ماهه‌ی سوم سال جاری برای مدل‌های سری گلکسی واچ ۴ (Galaxy Watch 4)، گلکسی واچ ۵ (Galaxy Watch 5) و گلکسی واچ ۶ (Galaxy Watch 6) منتشر خواهد شد.

سال گذشته، سامسونگ پنج نسخه‌ی آزمایشی (بتا) از One UI 5 Watch منتشر کرد و امسال نیز می‌توان انتظار ارائه‌ی تعداد مشابهی نسخه‌ی آزمایشی برای One UI 6 Watch را داشت.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید