خانهاخبار
تولید نمایشگرهای سری آیفون ۱۶ از ماه آینده آغاز می‌شود

تولید نمایشگرهای سری آیفون ۱۶ از ماه آینده آغاز می‌شود

با این بازه زمانی که اپل شروع به تولید صفحه نمایش‌های آیفون ۱۶ کرده، پیش‌بینی می‌شود تاخیری در معرفی سری آیفون ۱۶ نداشته باشیم و به سنت هر سال این شرکت آیفون‌های جدید خود را در شهریور ماه رونمایی کند.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گفته راس یانگ، تحلیلگر معروف حوزه نمایشگر، تولید صفحه نمایش‌هایی که برای مدل‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو در نظر گرفته شده است، از ماه ژوئن (خرداد ماه) آغاز خواهد شد. یانگ در توییتی به تازگی گفته که تولید این پنل‌ها از ماه آینده آغاز خواهد شد و آیفون ۱۶ با اندازه کوچکتر و آیفون ۱۶ پرو بیشترین حجم تولید را برای ژوئن اشغال کرده‌اند.

تولید نمایشگرهای سری آیفون ۱۶ از ماه آینده آغاز می‌شود

تامین‌کنندگان اپل نمایشگرها را تولید کرده و به کارخانه‌هایی می‌فرستند که مونتاژ مدل‌های نهایی آیفون ۱۶ را آغاز می‌کنند.

انتظار می‌رود آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو و ​​آیفون ۱۶ پرو مکس در ماه سپتامبر (شهریور ماه) که ماه معمولی عرضه آیفون‌های جدید اپل است، عرضه شوند. این دستگاه‌ها شبیه به مدل‌های آیفون ۱۵ خواهند بود، اما اپل در حال افزایش اندازه آیفون ۱۶ پرو و ​​آیفون ۱۶ پرو مکس است.

آیفون ۱۶ پرو دارای صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی (بیشتر از ۶٫۱ اینچ مدل قبلی) در حالی که آیفون ۱۶ پرو مکس دارای صفحه نمایش ۶٫۹ اینچی (بیشتر از ۶٫۷ اینچ مدل پیشین) خواهد بود. اندازه صفحه نمایش برای مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ تغییر نخواهد کرد و آیفون ۱۶ دارای اندازه ۶٫۱ اینچ خواهد بود در حالی که آیفون ۱۶ پلاس دارای صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی خواهد بود.

سایر ویژگی‌های جدیدی که برای سری آیفون ۱۶ شایعه شده‌اند عبارتند از دکمه جدید کپچر برای گرفتن تصاویر و ویدیوها در حالت افقی، تراشه‌های سری A سریع‌تر، به‌روزرسانی‌های دوربین، وای فای 7 و مودم‌های 5G سریع‌تر برای برخی مدل‌ها.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید