خانهاخبار
اوپو K12 به همراه چیپست اسنپدراگون ۷ نسل سوم معرفی شد

اوپو K12 به همراه چیپست اسنپدراگون ۷ نسل سوم معرفی شد

شرکت اوپو به تازگی از گوشی میان رده جدید خود رونمایی کرده است.

۱۴۰۳/۲/۵

شرکت اوپو به تازگی عضو جدیدی را به سری K خود اضافه کرده است. این گوشی میان رده که اوپو K12 نام گرفته است؛ از نظر مشخصات فنی شباهت‌ فراوانی به وان پلاس نورد CE 4 دارد.

oppo 1.jpg

اوپو K12 دارای نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر از HDR10+ پشتیبانی می‌کند و حداکثر میزان روشنایی آن نیز به ۱٫۱۰۰ نیت می‌رسد. سنسور اثر انگشت اپتیکال گوشی زیر نمایشگر قرار داشته و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی اوپو K12 در پانچ هول بالای نمایشگر قابل مشاهده است.

این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷ نسل سوم استفاده می‌کند و در نسخه‌هایی با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 قابل تهیه است. اوپو K12 از کارت‌های حافظه microSD پشتیبانی می‌کند و سیستم خنک کننده منحصر به فردی را نیز به همراه دارد.

oppo 2.jpg

این محصول دارای سیستم دوربین دوگانه‌ای است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی لرزشگیر دوربین و یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی همچنین قابلیتی برای ویرایش تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد. اوپو K12 دارای یک باتری ۵٫۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی است.

این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14 استفاده می‌کند و گواهی IP54 جهت مقاومت در برابر قطرات آب و ذرات غبار را نیز به همراه دارد. از جمله سایر مشخصات اوپو K12 می‌توان به اسپیکر‌های استریو، موتور بازخورد لرزشی در محور افقی، پشتیبانی از NFC و خروجی اینفرارد برای کنترل لوازم خانگی اشاره کرد.

oppo 3.jpg

این گوشی در رنگ‌های آبی کم رنگ و نوک مدادی و در نسخه‌هایی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود که به ترتیب با قیمت‌هایی معادل ۲۶۰ دلار، ۲۹۰ دلار و ۳۴۵ دلار قابل تهیه هستند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)