خانهاخبار
برخی از مشخصات فنی سری شیائومی ۱۵ فاش شدند

برخی از مشخصات فنی سری شیائومی ۱۵ فاش شدند

در امروز شاهد افشای برخی از مشخصات فنی سری شیائومی ۱۵ توسط یکی از افشاگران شناخته شده هستیم.

۱۴۰۳/۲/۵

شرکت شیائومی چندی پیش از پرچمدار فعلی خود یا همان شیائومی ۱۴ اولترا رونمایی کرد و اکنون نیز شاهد افشای برخی از مشخصات سخت افزاری سری شیائومی ۱۵ توسط یکی از افشاگران شناخته شده هستیم. سری شیائومی ۱۵ احتمالا در اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

mi 1.jpg

به گفته «Digital Chat Station»، شیائومی در حال کار روی پرچمدار جدید خود بوده و به تازگی تست دوربین‌های سری شیائومی ۱۵ را نیز آغاز کرده است. در پرچمداران امسال شیائومی احتمالا شاهد یک دوربین پریسکوپی جدید با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی خواهیم بود و برخی شایعات نیز به استفاده این شرکت از یک دوربین تله‌فوتوی جدید اشاره می‌کنند.

به ادعای این افشاگر، سری شیائومی چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل چهارم را به همراه خواهند داشت که در حال حاضر، با شماره مدل SM8750 شناخته می‌شود. به احتمال زیاد، پرچمداران جدید شیائومی در جمع نخستین محصولات عرضه شده با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل چهارم حضور خواهند داشت.

mi 2 .jpg

با استناد به گزاراشات پیشین، شیائومی ۱۵ احتمالا دارای نمایشگری ۶.۳۶ اینچی از نوع فلت است و در این سری شاهد استفاده از سنسور‌های اثر انگشت مافوق صوت زیر نمایشگر خواهیم بود. با توجه به محبوبیت پرچمداران شیائومی، احتمالا در هفته‌های آتی گزارشات بیشتری نیز درباره این سری منتشر خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)