خانهاخبار
تصاویر قاب آيفون SE 4 ناچ آن را نشان می‌دهند

تصاویر قاب آيفون SE 4 ناچ آن را نشان می‌دهند

نسل جدید آیفون مقرون به صرفه به مانند آيفون ۱۳ و یا آيفون ۱۴ از ناچ نمایشگر بهره خواهد برد. 

۱۳ فروردین ۱۴۰۳

همانطور که گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌اند، نسل جدید آیفون مقرون به صرفه اپل یعنی آيفون SE 4 با تغییرات گسترده‌ای در مقایسه با سه نسخه قبلی آن همراه می‌شود. آيفون SE 3 با بر پایه زبان طراحی آیفون ۸ عرضه شد و حالا به نظر می‌رسد آیفون SE 4 طراحی آيفون ۱۴ را به ارث خواهد برد.

iphone SE.jpg

در صورتی که آیفون SE جدید با طراحی آيفون ۱۴ همراه شود، احتمالا باید شاهد نمایشگر بزرگ ۶٫۱ اینچی اولد در گوشی اقتصادی اپل باشیم. برای مقایسه، آیفون SE 3 به نمایشگر ال‌سی‌دی ۴٫۷ اینچی مجهز است.

همچنین شایعات اذعان داشته‌اند که تاچ آیدی (Touch ID) و دکمه هوم از آيفون SE 4 حذف می‌شوند و به جای آن‌ها اپل از ناچ نمایشگر و فیس آیدی (Face ID) برای گوشی جدید خود استفاده خواهد کرد.

حالا افشاگری به نام Majin Bu تصاویری از قاب‌ آیفون SE 4 را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته که تمامی جزئيات طراحی فاش‌شده را نشان می‌دهند. در این رابطه، در پنل جلویی آیفون موردانتظار اپل ناچ نمایشگر را مشاهده می‌کنیم که میزبان فیس آیدی و دوربین سلفی است. 

iphone se 4.jfif

از سوی دیگر، پنل پشتی گوشی در خود یک دوربین اصلی را جای داده که از اندازه بزرگی برخوردار شده است. طبق گزارش‌های قبلی،‌ آیفون SE 4 به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. 

در بالای کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا یک بریدگی را مشاهده می‌کنیم که امکان دارد محلی برای قرارگیری دکمه اکشن (Action Button) باشد. این کلید در حال حاضر در گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به کار رفته است. به لطف این دکمه، کاربران می‌توانند تسک‌های مختلفی مانند اجرای برنامه دوربین، اجرای یک برنامه خاص و یا روشن کردن چراغ قوه را انجام دهند.

iphone se 4 2.jfif

با توجه به بهبودهای گسترده آیفون SE 4 مانند نمایشگر پیشرفته و دوربین بهتر آن، انتظار داریم قیمت آن نیز افزایش پیدا کند. آيفون SE 3 برای کانفیگ ۶۴ گیگابایتی با قیمتی ۴۲۹ دلار عرضه شد در حالی که مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن برچسب قیمتی ۵۷۹ دلاری را به همراه داشت. 

iphone se 4 1.jfif

متاسفانه هنوز مهمترین ویژگی آیفون SE 4‌ یعنی پردازنده موجود در آن مشخص نشده است. البته احتمال دارد اپل گوشی جدید خود را به تراشه A16‌ بایونیک مجهز کند. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید