خانهاخبار
پرفروش ترین لوازم جانبی سامسونگ

پرفروش ترین لوازم جانبی سامسونگ

لوازم جانبی سامسونگ ‌مانند گوشی‌ها و دستگاه‌های دیگر این شرکت، جز بهترین محصولات موجود در بازار هستند.
۱۶ آذر ۱۴۰۲
لوازم جانبی سامسونگ

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

 متأسفانه در صنعت لوازم جانبی، محصولات غیراورجینال و فیک بسیار زیاد هستند که شرکت سامسونگ سعی کرده است این نقص در بازار را با تولید و عرضه محصولات اورجینال جبران کند. در ادامه 6 مورد از پرفروش‌ترین لوازم جانبی سامسونگ را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

هندزفری جک 3.5 میلیمتری سامسونگ (نسخه اصلی)

هندزفری جک 3.5 میلیمتری سامسونگ (نسخه اصلی)Samsung EO-IA500 3.5mm Earphone ، علاوه بر ظاهر بسیار زیبا، به خوبی در گوش شما جای خواهد گرفت. این محصول از لحاظ کیفیت صدا بسیار ایده آل است و جز پر فروش ترین لوازم جانبی سامسونگ به شمار می رود.

هندزفری جک 3.5 میلیمتری سامسونگ، دارای سیم است و تنها 33 گرم وزن دارد. رابط آن از نوع جک 3.5 میلی متر بوده و از طریق آن به گوشی متصل خواهد شد.

از دیگر امکانات هندزفری جک 3.5 میلیمتری سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طول کابل به‌اندازه 1.2 متر
  • داشتن دکمه‌های کنترل صدا و قطع و وصل کردن مکالمه
  • میکروفون
  • سازگاری با تمام دستگاه‌های دارای جک 3.5 میلیمتری
  • بهره‌بردن از سر هندزفری بسیار نرم و ارگونومیک مناسب گوش انسان

با استفاده از این محصول می‌توان به‌صورت طولانی‌مدت و بدون خستگی، در زمان ورزش، مکالمه و یا به‌صورت عمومی از آن استفاده کرد.

شارژر اصلی سوپرفست سامسونگ با کابل تایپ سی

از دیگر انواع لوازم جانبی موبایل می توان به شارژر اصلی سوپر فست سامسونگ با کابل تایپ سی Samsung Travel Adapter Charging EP-TA800 25W اشاره کرد که جز بهترین لوازم جانبی سامسونگ است و با ضمانت عرضه می‌شود. این محصول علی‌رغم داشتن جنس باکیفیت، بسیار سبک است و تنها 63 گرم وزن دارد. استفاده از این شارژر اصلی باعث طولانی‌تر شدن عمر باتری موبایل خواهد شد.

دیگر ویژگی‌های این محصول عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی از قابلیت فست‌شارژ تا ولتاژ 25 وات با قابلیت پشتیبانی از فناوری PD3.0
  • مناسب برای استفاده در گوشی، تبلت و دیگر دستگاه‌های سازگار با رابط Type-C
  • داشتن شدت‌جریان‌های خروجی 2.8، 3.0 و 3.1 آمپر که برای انواع موبایل و تبلت مناسب است.

مبدل اصلی تایپ سی به یو اس بی

در صورت نیاز به تبدیل تایپ سی به usb می‌توانید از مبدل اصلی تایپ سی به یو‌اس‌بی Samsung USB Type-C to USB OTG Connector استفاده کنید. با استفاده از این مبدل امکان اتصال انواع فلش مموری، هاب و بسیاری از دستگاه‌های با پورت یواس‌بی به دستگاه دارای پورت Type-C وجود خواهد داشت.

این محصول جز پرفروش‌ترین لوازم جانبی سامسونگ است که وزن بسیار کم و در حدود 8 گرم دارد. با استفاده از این محصول امکان شارژ از طریق دستگاه های دارای پورت USB نیز وجود خواهد داشت.

شارژر سریع تایپ سی سامسونگ

شارژر سریع تایپ سی سامسونگ Samsung Super Fast Charger 45W EP-TA845  جز شارژرهای اورجینال شرکت سامسونگ، برای شارژ فوق‌سریع گوشی و تبلت، شناخته می‌شود. شما این امکان را دارید که تمامی شارژرهای 15 تا 45 واتی را به این سر شارژر قدرتمند متصل کنید. این سرشارژر قادر است جریان خروجی تا 5 آمپر هم ایجاد کند. امکان شارژ تمامی محصولات سامسونگ و به ویژه موبایل و تبلت با این شارژر سریع تایپ سی وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های Samsung USB Type-C to USB OTG Connector که جز پرفروش‌ترین لوازم جانبی سامسونگ است می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • وزنی معادل 109 گرم
  • همراه‌ داشتن یک عدد کابل تایپ سی به طول یک متر
  • مناسب برای مسافرت به دلیل سوپر فست‌شارژ بودن

شارژر فندکی سریع سامسونگ

شارژر فندکی سریع سامسونگ  Samsung EP-L1100 Fast Car Chargerاز پر فروش ترین لوازم جانبی سامسونگ است. این محصول از دو درگاه خروجی با قابلیت ایجاد ولتاژ خروجی 15 وات بهره می‌برد. متاسفانه محصولات چینی غیر اورجینال، بازار شارژرهای همراه را به دست گرفته‌اند که نه تنها کیفیت خوبی از لحاظ شارژ ندارند بلکه در مدت زمان کمی هم معیوب می‌شوند. شرکت سامسونگ با کیفیت‌ترین نوع این محصول را در بازار عرضه کرده است.

 این شارژر همراه دارای یک چراغ ال‌ای‌دی به رنگ آبی است که در هنگام شارژ دستگاه، شما را مطلع می‌کند. همچنین، وجود این چراغ علاوه بر زیبایی در شب به شما در یافتن پورت‌ها و انجام اتصالات مربوط به شارژ کمک خواهد کرد. شرکت سامسونگ در طراحی و تولید این محصول از ترکیب فلز و پلاستیک استفاده کرده است؛ بنابراین در حین شارژکردن گرمای زیادی ایجاد نمی‌کند و همین عامل باعث کاهش احتمال ریسک آتش‌سوزی خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های شارژر فندکی سریع سامسونگ می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • دارای وزن 300 گرم
  • دارای درگان ارتباطی USB 2.0
  • ایجاد شدت‌جریان خروجی به‌اندازه 2 آمپر و مناسب برای شارژ گوشی موبایل و تبلت
  • طراحی بسیار شیک و زیبا
  • ولتاژ خروجی 9 ولت در هنگام انجام شارژ سریع و ولتاژ خروجی 5 ولت در هنگام انجام شارژ معمولی
  • امکان انجام شارژ سریع توسط هر دو پورت به‌صورت هم‌زمان

این محصول دارای یک عدد کابل شارژ دو سر به طول یک و نیم متر است که همراه محصول عرضه خواهد شد.

بهترین لوازم جانبی سامسونگ

شارژر وایرلس سه‌کاره سامسونگ

شارژر وایرلس سه‌کاره سامسونگ  Samsung Wireless Charger Trio EP-P6300TBEGWW که به‌صورت بی‌سیم کار می‌کند به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی سامسونگ شناخته می‌شود. نقطه قوت این پاوربانک امکان شارژکردن هم‌زمان سه دستگاه مختلف با آن است. طراحی به‌روز و استفاده از جدیدترین فناوری‌ها در تولید آن باعث شده است تا بسیاری از افراد به این پاوربانک اعتماد کنند.

این دستگاه ابعاد کوچکی دارد و به دلیل داشتن نور ال‌ای‌دی، زیبایی آن دوچندان شده است. ال‌ای‌دی آن سه حالت مختلف برای نشان‌دادن وضعیت شارژ دستگاه شما دارد. به همراه این پاوربانک یک عدد کابل Typ-C عرضه شده است که 1 متر طول دارد و امکان شارژ راحت را برای شما به وجود می‌آورد. از مهمترین نقاط قوت این محصول، وزن سبک (320 گرمی) است که باعث شده است برای حمل کردن بسیار مناسب باشد.

از دیگر ویژگی‌های شارژر وایرلس سه‌کاره سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان شارژ سریع با استفاده از کابل شارژر 25 واتی
  • پشتیبانی از فست‌شارژ 7.5 واتی موبایل‌های شرکت اپل
  • مقاومت بالا در برابر خط‌وخش و عوامل محیطی
  • ظاهری بسیار زیبا و جذاب و با طراحی نازک
  • دارای آهنربای داخلی برای شارژ اسمارت‌واچ

با وجود تمامی این امکانات و قابلیت‌ها، قیمت شارژر وایرلس سه‌کاره سامسونگ بسیار مناسب است. حتماً خرید لوازم جانبی سامسونگ خود را از فروشگاه اینترنتی جانبی انجام دهید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید