خانهاخبار
نسخه بازار جهانی موتو G53 از مشخصات فنی متفاوتی بهره خواهد برد

نسخه بازار جهانی موتو G53 از مشخصات فنی متفاوتی بهره خواهد برد

به تازگی گزارشی منتشر شده است که خبر از عرضه میان‌رده جدید موتورولا با نمایشگر و تراشه متفاوتی نسبت به نسخه چینی آن می‌دهد.
۱۴۰۱/۱۰/۲

میان‌رده جدید موتورولا موسوم به موتو G53 هفته گذشته به همراه گوشی پرچمدار این برند یعنی موتو X40 برای بازار چین رونمایی شد. در این راستا، به نظر می‌رسد نسخه بازار جهانی این میان‌رده قرار است به زودی عرضه شود چرا که امروز گزارشی منتشر شد مبنی بر این که موتو G53 با مشخصات فنی و طراحی متفاوتی شامل نمایشگر و تراشه جدید روانه بازارهای جهانی خواهد شد. البته باید اشاره کرد که طراحی نسخه بازار جهانی موتو G53 چندان تفاوتی با مدل بازار چین آن ندارد و به نظر می‌رسد تنها یک سنسور فوق عریض به آن اضافه شده است.

طبق این گزارش، نسخه بازار جهانی موتو G53 به تراشه اسنپدراگون 4 نسل یک مجهز خواهد بود در حالی که مدل بازار چین آن از تراشه اسنپدراگون 480+ بهره می‌برد. اسنپدراگون 4 نسل یک تراشه 6 نانومتری محسوب می‌شود که در گوشی‌های مقرون به صرفه با پشتیبانی از شبکه 5G به کار می‌رود.

image

نسخه بازار چین موتو G53 در سمت است و مدل بازار جهانی آن در سمت چپ

نسخه بازار جهانی موتو G53 از نمایشگر 6.6 اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره خواهد برد. برای مقایسه، مدل چینی این گوشی از نمایشگر 6.5 اینچی ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس برخوردار است. به علاوه، کانفیگ پایه موتو G53 نیز شامل حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود.

پنل پشتی نسخه بازار جهانی موتو G53 به احتمال زیاد میزبان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. همچنین انرژی موردنیاز موتو G53 جدید توسط باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی تامین می‌شود که هنور سرعت شارژ آن مشخص نشده است. نرم‌افزار این گوشی نیز اندروید 13 بر پایه رابط کاربری MyUI خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که در حال حاضر، قیمت نسخه بازار جهانی موتو G53 مشخص نیست و باید منتظر رونمایی رسمی این گوشی برای اطلاع یافتن از برچسب قیمتی آن باشیم. برای مقایسه، مدل بازار چین موتو G53 در کانفیگ پایه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 129 دلاری به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)