خانهاخبار
IFA 2018: زد‌تی‌ای در نیمه‌ دوم ۲۰۱۹ از گوشی‌های 5G رونمایی می‌کند

IFA 2018: زد‌تی‌ای در نیمه‌ دوم ۲۰۱۹ از گوشی‌های 5G رونمایی می‌کند

کمپانی زد‌تی‌ای در نمایشگاه IFA 2018 خبرهایی از برنامه‌ی خود برای عرضه‌ی محصولات مرتبط با فناوری 5G ارایه کرد و در این بین اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند این شرکت با پشتیبانی از نسل پنجم در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ معرفی خواهند شد.
۱۳۹۷/۶/۱۰

این شرکت مدعی شده است که مقدمات را برای ارایه‌ی محصولات مبتنی بر فناوری 5G آماده نموده است و دستگاه‌های 5G این شرکت در دست توسعه‌اند که همزمان با آغاز خدمات‌رسانی جهانی اپراتورها در حوزه‌ی 5G، این محصولات نیز وارد بازار می‌شوند. زمان اعلام شده برای گوشی‌های هوشمند این شرکت با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم، نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ است.

image

همچنین این شرکت به حاضرین در نمایشگاه برلین اعلام کرد که می‌توانند از فناوری 5G زد‌تی‌ای در غرفه‌ی این شرکت دیدن و آن را تست کنند. زدتی‌ای مدعی است که سال‌هاست روی فناوری 5G کار می‌کند و دستگاه‌های 5G او مبتنی بر فناوری‌های چهار هسته‌ای است. در ادامه این شرکت نخست از آنتن یکپارچه‌ی خود رونمایی کرد که یکی از هسته‌های اصلی فناوری‌هایش است؛ تعداد آنتن‌های به کار گرفته شده در دستگاه‌های 5G نسبت به تعداد استفاده شده در دستگاه‌های 4G افزایش چشمگیری خواهد داشت و این کمپانی از ترتیب‌های مختلفی برای چینش این آنتن‌ها درون دستگاه‌ها استفاده می‌کند. علاوه بر موارد ذکر شده، از تکنیک‌های تنظیم و پخش هوشمند برای بهبود عملکرد آنتن‌هایش در باندهای مختلف استفاده می‌کند.

دومین مورد معرفی شده‌ی این شرکت هم معماری سخت افزار مورد نیاز برای نسل پنجم بود. زد‌تی‌ای اعلام کرده است که معماری جدیدی را توسعه می‌دهد که با راه‌کارهای بهبود یافته‌ی هماهنگ و ماژولاسیون داخلی همراه است.

سومین مورد درباره‌ی به کار گیری الگوریتم هوشمندی بود که به طور خودکار مصرف انرژی در گوشی‌های هوشمند را در موقعیت‌های مختلف بهبود می‌بخشد. همچنین نحوه‌ی پخش گرمای تولید شده برای کاهش دمای کلی را نیز بهینه‌ سازی می‌کند که این امر با تغییر طراحی ساختار این مکانیزم با استفاده از مواد مختلف پخش کننده‌ی گرما و مانتیورینگ دما در لحظه ممکن می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)