خانهاخبار
تصویر گوشی جدید بلک‌بری به نام Motion فاش شد

تصویر گوشی جدید بلک‌بری به نام Motion فاش شد

پس از استقبال کاربران از گوشی هیبریدی KEYone، بلک‌بری حالا تصمیم گرفته است یک گوشی هوشمند تازه با صفحه تمام لمسی و بدون صفحه کلید فیزیکی معرفی کند. این گوشی Motion نام دارد.
۱۳۹۶/۷/۱۵

تصویر رندر شده‌ رسمی از گوشی تازه کمپانی بلک‌بری روز گذشته منتشر شد. این گوشی پیش‌تر به نام Krypton شناخته می‌شد اما ایوان بلاس، فاش کننده معروف، ادعا می‌کند بلک‌بری قرار است آن را با نام تجاری Motion معرفی کند.

پس از برگزاری نمایشگاه IFA 2017 برلین آلمان، گزارش‌های مختلفی منتشر شدند و ادعا کردند این سازنده کانادایی قصد دارد به زودی یک گوشی با صفحه نمایش کاملا لمسی معرفی کند. حدودا دو هفته پیش تصویر دیگری موسوم به این گوشی منتشر شد و آن را در نمای پشت به نمایش گذاشت. در این تصویر شاهد نوار فلزی متالیک در قسمت بالای پنل پشت گوشی مذکور بودیم که ماژول دوربین اصلی هم در اندازه تقریبا کوچکی روی آن تعبیه شده بود. پیش‌ازاین گفته شده بود بلک‌بری قصد دارد این گوشی را به نام Krypton در ماه اکتبر رسما معرفی کند و حالا با انتشار توییت و تصویر آن توسط ایوان بلاس، به اطلاعات تازه‌ای درباره آن دست پیدا کرده‌ایم. ایوان بلاس در حساب شخصی توییترش توییت کرد :« خداحافظ Krypton، سلام Motion».

پیش از آنکه به طراحی ظاهری Motion بپردازیم باید به این نکته اشاره کنیم که طبق ادعای ایوان بلاس، گوشی Krypton قرار است به‌زودی به نام Motion توسط بلک‌بری معرفی شود. حدس می‌زنیم Krypton درواقع کد رمز گوشی مذکور در کمپانی سازنده بوده باشد.

image

در تصویر موسوم به Motion شاهد هستیم که این گوشی هم قرار است به پنل نمایش کاملا لمسی مجهز شود. گوشی مذکور توسط کمپانی TCL، همکار چینی بلک‌بری، طراحی و ساخته شده و شایعه شده است که احتمالا گواهی مقاومت در مقابل نفوذ آب IP67 دریافت می‌کند و باتری‌اش هم 26 ساعت دوام می‌آورد. گوشی Motion بلک‌بری با این ویژگی‌ها در کنار نرم‌افزار امن آن می‌تواند بهترین انتخاب برای کاربرانی باشد که می‌خواهند از گوشی‌شان برای انجام فعالیت‌های حرفه‌ای بهره ببرند.

گوشی Motion برخلاف KEYone که چندی پیش عرضه شد، صفحه‌کلید فیزیکی QWERTY ندارد. پنل جلوی گوشی مذکور به‌جای تعبیه این صفحه کلید، میزبان پنل نمایش کاملا لمسی شده و یک دکمه فیزیکی خانه با لوگوی بلک‌بری هم در قسمت پایین آن تعبیه شده است. به نظر می‌رسد بدنه Motion از جنس فلز طراحی شده باشد و خبر خوش دیگر آنکه ظاهرا جک هدفون 3.5 میلی‌متری از طراحی آن حذف نشده است.

گوشی‌های بلک‌بری همواره طرفداران خاص خودشان را دارند و ممکن است موردپسند عموم کاربران واقع نشوند. نظر شما درباره محصولات این سازنده چیست؟ اگر از کاربران این گوشی‌ها هستید، دلیلتان برای انتخاب آن‌ها چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

javadam

۱۳۹۷/۹/۱۹
سلام.گوشی بلک بری گوشیه خوبیه.من دارم چند ساله سری z30.راضیم ازش.

amin_beiglo

۱۳۹۶/۸/۱۶
گوشی بلک بری امنیت عالی داره ، یه مدت باهاش کار کردم اگه گوشی دیگه داشته باشی بازم بلک بریو نميشه کنار گذاشت

reza

۱۳۹۶/۷/۲۶
من نمیدونم این مردم چرا سامسونگ و هواوی و اینا میگیرن دستشون

محمد

۱۳۹۶/۷/۱۶
طراحی مینمال داره مثل سونی فقط ادمای خاص این طراحیو میپسندن

habib

۱۳۹۶/۷/۱۶
مبهوت منطق ت شدم!