خانهاخبار
جدیدترین تصاویر از گوشی Mi MIX 2 شیائومی

جدیدترین تصاویر از گوشی Mi MIX 2 شیائومی

شیائومی قصد دارد پرچم‌دار تازه‌اش را به نام Mi MIX 2 روز 20 شهریور رسما معرفی کند. تصاویر تازه‌ای از این گوشی در فضای وب منتشر شده است که فریم آن را نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۶/۱۴

امروز تصاویر زنده تازه‌ای موسوم به Mi MIX 2 شیائومی در فضای وب منتشر شد. در این تصاویر شاهد لبه پایین گوشی و نمای روبروی گوشی هستیم که البته هنوز پنل صفحه‌نمایش روی آن نصب نشده است. هرچند در شایعه‌های اخیر شاهد صفحه نمایش این پرچم‌دار تازه شیائومی هم بودیم و این اولین تصاویر زنده از گوشی مذکور نیست. ظاهرا کمپانی شیائومی همه قطعات سخت‌افزاری این گوشی را مهیا کرده است و تنها لازم است آن‌ها را نصب کند تا Mi MIX 2 رسما معرفی شود.

این نکته را هم به خاطر داشته باشید که این تصاویر تازه از سوی شیائومی رسما مورد تأیید قرار نگرفته‌اند و ممکن است مانند بسیاری از شایعه‌ها اصلا صحت نداشته باشند. البته اگر این شایعه‌ها صحت داشته باشند، فریم گوشی Mi MIX 2 با همه مشخصاتی که درباره این پرچم‌دار شنیده بودیم، کاملا مطابقت دارد. در این تصاویر شاهد بدنه‌ای از جنس فلز هستیم که حاشیه‌های صفحه آن از سه طرف به حداقل ممکن رسیده است و تنها کمی حاشیه در قسمت پایین آن وجود دارد. بدنه گوشی مذکور بسیار نازک دیده می‌شود و اگرچه نمی‌توان به‌طورقطع درباره ابعادش نظر داد، حدس می‌زنیم بتواند میزبان پنل نمایش 6.2 اینچی شود. در تصویر نمای لبه پایینی گوشی هم شاهد پورت USB Type-C هستیم که دو اسپیکر در دو طرف آن تعبیه شده‌اند.

گوشی Mi MIX 2 شیائومی در روزهای اخیر بارها در مرکز شایعه‌ها و اخبار لو رفته متعدد قرار گرفت. انتشار این شایعه‌ها با توجه به مشخصات فنی فوق‌العاده این گوشی، منطقی به نظر می‌رسد. اغلب این شایعه‌ها ادعا می‌کنند گوشی مذکور به 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 836 و باتری 4400 میلی‌آمپری مجهز می‌شود. همه این مشخصات را در کنار اندروید 8 اوریو و تصاویر تازه‌ای که از این گوشی منتشر شده است تصور کنید تا به عمق توجه رسانه‌ها و خبرگزاری‌های آنلاین درباره این گوشی جالب پی ببرید. اغلب کاربران و کارشناسان با توجه به این اخبار معتقدند که Mi MIX 2 می‌تواند بهترین گوشی اندرویدی امسال شناخته شود. خوشبختانه لازم نیست منتظر معرفی این پرچم‌دار تازه بمانیم. شیائومی قصد دارد Mi MIX 2 را 11 سپتامبر (20 شهریور) رسما به دنیا معرفی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۶/۱۴
شرکت های چینی خوب دارن میتازن، خدایشان یار و مددکار باد