خانهاخبار
آپدیت امنیتی ماه مه برای گلکسی S7 Edge منتشر شد

آپدیت امنیتی ماه مه برای گلکسی S7 Edge منتشر شد

شرکت سامسونگ، نزدیک به دو هفته پیش عرضه به‌روزرسانی امنیتی ماه May را برای گلکسی S7 Edge آغاز کرد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، این به‌روزرسانی به‌تازگی برای مدل‌های عرضه شده در ایران، منتشر شده است.
۱۳۹۶/۳/۱۷

این به‎روزرسانی با شماره XXU1DQE8 برای مدل‌های عرضه شده از پرچم‌دار 2016 سامسونگ در کشورمان منتشر شده است و البته از آنجایی‏‌که این آپدیت تنها برای رفع مشکلات امنیتی سیستم‎عامل اندروید منتشر شده، قابلیت‌های جدیدی را به همراه ندارد. علاوه‎براین، سیستم‌عامل هم‌چنان اندروید نوقا 7.0 است.

به‎روزرسانی مذکور، 222.36 مگابایت حجم دارد و به صورت OTA و از طریق گزینه Software Update و انتخاب Download updates manually در منوی تنظیمات قابل دریافت است. در توضیحات مربوط به این به‌روزرسانی، به بهبود پایداری دستگاه و رفع اشکالات عمده سیستم‌عامل اندروید اشاره می‎شود.

image

هم‌چنین، عملکرد دستگاه بهینه‌‏تر شده است و همان‌طور که گفته شد، جدیدترین به‌روزرسانی امنیتی عرضه شده برای سیستم‎عامل اندروید به همراه این آپدیت ارائه می‌شود. در بررسی اولیه، متوجه تاثیر چندانی بر روی عملکرد دستگاه نشدیم؛ با این‌حال، این به‌‏روزرسانی از نصب برخی از برنامه‌های سیستمی جلوگیری می‌کند.

همان‎طور که می‌دانید، شرکت سامسونگ با عرضه گلکسی S8، تغییراتی را در برخی از برنامه‌های پیش‌فرض اعمال نموده است و اگر از گوشی پرچم‌دار 2016 سامسونگ استفاده کنید، احتمالاً مایل بوده‌اید تا این برنامه‌ها را بر روی دستگاه خود نصب کنید. متاسفانه، چندین برنامه از جمله اپلیکیشن «آب‌وهوا» که ظاهر جدیدی دارد، در S7 Edge با دریافت این آپدیت امنیتی قابل نصب نیست؛ ویجت دوست‌داشتنی آن (در صورتی‌که این برنامه را قبلاً بر روی گوشی خود نصب نموده‌اید) نیز به حالت پیش‌فرض بازگشته است.

نسخه جدید سایر برنامه‌ها از جمله AOD (برنامه‌ای برای قابلیت «صفحه‌نمایش همیشه فعال») نیز با دریافت این آپدیت بر روی S7 Edge قابل نصب نیست و اخطاری مبنی بر «خراب بودن فایل نصب» دریافت خواهید کرد. 

در صورتی‌که پس از نصب امنیتی ماه May بر روی گلکسی S7 Edge پیغامی مبنی بر «توقف برنامه» دیده شد، کافی است برنامه Settings را باز نموده و از طریق بخش Apps و انتخاب برنامه مشکل‌ساز، حافظه کش و دیتا مربوط به آن را حذف کنید. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

Reza87

۱۳۹۶/۶/۲۶
سلام.خسته نباشید..چرا گوشی من این آپدیت رو به صورت OTA دریافت نکرده پس؟اصلا برای من آپدیت نمیاد!!

Ehsan

۱۳۹۶/۴/۲۸
من بعد از آپدیت کردن گوشیم وقتی خواستم چنتا برنامه رو آپدیت کنم (پاورپوینت و اکسل) دیدم نصب نمیشه .
ممنون میشم راهنماییم کنید

امین حاج علیقلی

۱۳۹۶/۴/۲۰
با سلام
نمیدونم چرا یکسری افراد نظرات خنده دار و بچه گانه ای میدن ! این گوشی جزو بهترین گوشی های جهان انتخاب شده
آیا ایرادی داشت انتخاب میشد؟
2 تا گوشی آتیش میگیره کل دنیا میفهمن بعد این خط صورتی فقط تو ایران مد شده میافته ؟!
چرا این خطه برای دوستان و آشنایان و خود ما نمیافته ؟!
چرا گوشی ما داغ نمیکنه؟ چرا مصرف باطری گوشی ما زیاد نیست؟
نمیدونم شاید ما فامیل شرکت سامسونگ هستیم !
کل برنامه ها رو بستم Antutu من شده 142000 چرا برای بعضی افراد نمیشه !؟
اینترنت گوشیو روشن میکنن بعد نور صفحه رو زیاد میکنن تو برق هم میزنن بعد بازی هم انجام میدن ، میگن چرا داغ میشه؟!
در کل وقتی استفاده از گوشی رو بلد نیستیم خواهشا با نظراتمون دیگران رو گمراه نکنیم
با تشکر

farfar1993

۱۳۹۶/۳/۲۶
با هر اپدیت حافظه ی ازاد رم کمتر میشه . از 4گیگ معمولا 800مگ ازاده که قبلا 2گیگ ازاد بود.
خط صورتی روی خیلی از این گوشی ها افتاده.

میلاد

۱۳۹۶/۳/۱۸
من زمانی که گوشیو خریدم دیدم اندروید 7 روش نصبه ... بعد از 2 هفته استفاده پیغام آپدیت برام اومد که آپدیتش کردم ... واقعا تو سرعت خیلی خوبه و باتریش هم عالیه ... ولی یه سری آدما هستن مخصوصا این گوشی رو میخوان تخریب کنن ... ملت هم راحت باور میکنن !!!!!