خانهاخبار
فروش خانواده گلکسی S8 در کمتر از یک ماه به بیش از ۵ میلیون دستگاه رسید!

فروش خانواده گلکسی S8 در کمتر از یک ماه به بیش از ۵ میلیون دستگاه رسید!

کمتر از یک ماه است که پرچم‌داران جدید سامسونگ، گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، راهی بازار شده اند. با توجه به این که این دو گوشی هوشمند هنوز به طور کامل در تمام کشورها عرضه نشده‌اند، اما فروش بسیار خوبی را به ثبت رساندند. طبق آخرین گزارش‌ها، در کمتر از یک ماه بیش از ۵ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ / اس ۸ پلاس به فروش رسیده است.
۱۳۹۶/۲/۲۷

به نظر می‌رسد بخت با سامسونگ یار است و پرچم‌داران جدیدش به محبوبیت بالایی دست یافته‌اند. گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به تدریج از ۲۱ آوریل وارد بازار شده‌اند و حال گزارش‌‌ها اعلام می‌کنند که در کمتر از یک ماه بیش از ۵ میلیون دستگاه از این دو پرچم‌دار به فروش رسیده است.

سامسونگ جزئیات دقیق را منتشر نکرده است، اما یکی از مسئولین این شرکت به The Investor اعلام کرده است که فروش گلکسی اس ۸ در سراسر دنیا به آرامی در حال افزایش است وتا به حال آمار فروش به بیش از ۵ میلیون دستگاه رسیده است. البته مقصود این مقام کمپانی کره‌ای از گلکسی اس ۸، خانواده گلکسی اس ۸ بوده است که شامل نسخه پلاس هم می‌شود.

image

همچنین گفته شد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه  پرچم‌داران خود در ۱۲۰ کشور جهان، به ویژه بازار پر سود چین، تا پایان ماه جاری میلادی است. بنابراین، میزان فروش جهانی این دو گوشی باز هم افزایش می‌یابد و می‌توان انتظار داشت که پرچم‌داران جدید پیش بینی تحلیل‌گران این صنعت به واقعیت تبدیل کنند. پیش از این تحلیل‌گران اعلام کرده بودند که انتظار دارند تا پایان سه ماه دوم سال ۲۰۱۷، سامسونگ ۲۰ میلیون دستگاه از خانواده گلکسی اس ۸ به فروش برساند و تا پایان سال این میزان به عددی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون دستگاه برسد.

در ماه مارس، مینگ چی کو، تحلیل‌گر موسسه KGI، پیش بینی کرد که در طول سال ۲۰۱۷ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون دستگاه فروش دارند که این میزان چند میلیون پایین‌تر از فروش ۵۲ میلیونی خانواده گلکسی اس ۷ در سال ۲۰۱۶ است. اما مدت کوتاهی پس از این که پرچم‌داران امسال کره‌ای‌ها راهی بازار شدند، تحلیل‌گر دیگری با نام لی جائه یون از موسسه Yuanta Securities آمار دیگری را به استراک گذاشت که فروش ۵۰.۴ میلیونی را برای این دو گوشی تا پایان سال ۲۰۱۷ انتظار داشت. اما حالا و کمتر از یک ماه از عرضه رسمی شاهد فروش بیش از ۵ میلیون دستگاه هستیم و با در نظر گرفتن این نکته که تا سه ماهه پایانی سال میلادی همیشه میزان فروش گوشی‌های هوشمند در حال افزایش خواهد بود، سامسونگ می‌تواند به فروش بیش از ۵۰ میلیون دستگاه هم امیدوار باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۳/۱۲
دیگه باید هر 17 تاتون تأسف خورد

رضا

۱۳۹۶/۳/۱۲
واقعا برای این آقا که مثلا کارشناسه که هنوز فرق نرم افزار و سخت افزارو نمیدونه و میگه مشکل هله قرمز صفحه نمایش که جز اجزا داخلی گوشی و یه قسمت سخت افزاریه با یه بروز رسانی ساده 300 400 مگا بایتی حل شد دیگه وقتی این بگه از بقیه چه توقعی میره البته ایشون با ایت کامنتش نشون داد که خودشم اطلاعات و تفکز عین بقیه که این حرفارو رو میزنن هستش شایدم کمتر از اونا باشه باید از ته دل تأسف خورد آخه بچه جون مگه آنتی ویروسه که با آپدیت درست بشه

حمید

۱۳۹۶/۲/۲۹
داداش باید از وی پی ان استفااستفاده کنی برای دانلود از آپ استور

سعید

۱۳۹۶/۲/۲۸
این ایراد نیست این از محدودیتای ایفونه عزیزم

سعید

۱۳۹۶/۲/۲۷
رضا کوچولو مشکلش نرم افزاری بود که با یک اپدیت ساده حل شد.اس۸ بهترین گوشی تا به امروزه باید هم روش مانور بدن انتظاردادی رو اسباب بازی هنگ تی سی مانور بدن؟شرکت ورشکسته در آستانه انحلال