خانهاخبار
بکارگیری باتری‌های سونی در گلکسی اس 8 سامسونگ

بکارگیری باتری‌های سونی در گلکسی اس 8 سامسونگ

وال استریت ژورنال گزارش کرده است سامسونگ قصد دارد در Galaxy S8 از باتری‌های شرکت سونی استفاده کنید.
۱۳۹۵/۱۲/۳

سونی در حال حاضر سنسور دوربین گوشی‌های متعددی، از جمله گلکسی اس 7 سامسونگ، را تامین می‌کند اما ممکن است به زودی شاهد استفاده از باتری‌های سونی در گوشی‌های سامسونگ نیز باشیم.

بررسی مشکل نوت 7 نشان داد اشکال در تولید باتری‌های این گوشی عامل آن فاجعه بوده است به همین خاطر سامسونگ تصمیم گرفته است تا باتری‌های شرکت Amperex را کنار بگذارد و به سراغ کارخانجات باسابقه‌تری برود.

وال استریت ژورنال گزارش کرده است سونی یکی از سه تامین کننده باتری گوشی‌های گلکسی اس 8 خواهد بود. دو شرکت دیگر که از وظیفه تولید باتری اس 8 روی دوش آنها گذاشته شده است Samsung SDI و احتمالا Murata خواهد بود.

البته سهم سونی در تولید Galaxy S8 کمتر از دو شرکت دیگر است ولی این کار نشان می‌دهد سامسونگ هنوز اعتماد کامل به شرکت SDI ندارد و برای همین ترجیح داده از تجربه شرکت‌های ژاپنی، که در کیفیت مشهور هستند، استفاده کند.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

sink

۱۳۹۵/۱۲/۹
چرا با آدمی که میگه( اسنپ دراگون ساخت سامسونگ) بحث میکنید اخه :|
باشه اصلا اسنپ دراگون ساخت سامسونگ هست کوالکام هم مال سامسونگ هست ، اینتل و مایکروسافت و فرش پاتریس هم مال سامسونگ هستن .
چرا نمیگی از ابتدای تاریخ سامسونگ از سنسور های تصویر ساخت سونی برای دوربین هاش استفاده میکنه . میخوای بگو خوده سونی هم مال سامسونگه خودتو راحت کن دیگه

حسین

۱۳۹۵/۱۲/۴
@حمید رضا
با تکنولوژی سامسونگ ساخته شده اگه باور نمیکنی اون لینکی که بالا گذاشتم ببین. اینم نکته ای خود کوالکوم‌ گفته:
Samsung’s new 10nm FinFET process, for instance, allows up to a 30 percent increase in area efficiency with a 27 percent improvement in performance or up to 40 percent less power consumption compared to the previous version. These process improvements, combined with a more advanced chip design, can create significant battery life enhancements.

h4m1d

۱۳۹۵/۱۲/۴
پردازنده snapdragon835 برای شرکت کالکام هست و شرکت سامسونگ در ساخت snapdragon835 همکاری کرده

حسین

۱۳۹۵/۱۲/۴
در سایت کوالکام گفته شده که با فناوری سامسونگ و توسط سامسونگ تولید شده شما اطلاعاتتون پایینه بعد من رو به ندانستن متهم میکنید???
لینک سایت کوالکام:
https://www.qualcomm.com/news/snapdragon/2016/11/17/get-small-go-big-meet-next-gen-snapdragon-835

توحید

۱۳۹۵/۱۲/۳
به لحاظ کیفیت خوبه برای سامسونگ..همونطور که تو سری s5 سنسورهای ساخت خودشو استفاده کرد ولی دید خوب نشد برگشت سمت سونی...چه میکنن این ژاپنی ها