خانهاخبار
در یک رندر جدید با نمای روبرویی Google Pixel Xl آشنا شوید

در یک رندر جدید با نمای روبرویی Google Pixel Xl آشنا شوید

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گوشی‌های جدید گوگل، هر روز عکس هایی از این گوشی‌ها لو می‌رود و اینبار نیز عکس پیکسل ایکس ال گوگل فاش شده است.
۱۳۹۵/۷/۷
image

در حالی که رندرهای Google Pixel به‌تازگی منتشر شده، اکنون نیز نوبت به Pixel XL رسیده است. عکس پیکسل ایکس ال نیز توسط evleaks فاش شده است؛ اکانت توییتری که همیشه اخبار معتبری از از دیوایس‌ها فاش می‌کند.

همانطور که عکس فاش شده نشان می‌دهد و پیشتر هم خبرهایی در این باره شنیده بودیم، دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال طراحی مشابه دارند و اندازه آنها متفاوت است. گوگل پیکسل احتمالا نمایشگر 5 اینچی از نوع Full HD دارد و مدل پیکسل ایکس ال نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن QHD دارد.

انتظار می‌رود پیکسل ایکس ال گوگل با اندروید 7.1 روانه بازار شود. اگرچه این نسخه از اندروید هنوز رسما معرفی نشده است، احتمالا هفته آینده در کنار پیکسل‌های جدید معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد اندروید 7.1 تغییرات گرافیکی نسبت به اندروید 7 داشته باشد؛ تغییراتی همچون آیکون‌های گرد، کلیدهای نویگیشن جدید و گوگل ویجت که در سمت چپ قرار گرفته است.

احتمال می‌رود پیکسل‌های گوگل کمی بعد از معرفی رسمی، وارد بازار شوند. هنوز اخبار دقیقی از قیمت این گوشی‌ها در دسترس نیست اما گفته می‌شود قیمت آنها از 649 دلار شروع می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

علی

۱۳۹۵/۸/۳
واقعا واسه بعضیا که هیچی نمیدونم الکی نظر میدن متاسفم اخر تو گوگل با هواوی مقایسه میکنی درک بعضیا همینقدر تو برو مشخصاتش ببین بعدم بگو کیفیتش از اپل۷ بیشتر همین گفتم بسه دیگه

yh

۱۳۹۵/۷/۹
فوق العاده شیک و عالی... کاملا میشه تناسب رو در طراحی این گوشی حس کرد...همه چیز در جای خودش قرار داره... حاشیه هاش زیاد نیست ... انحنای گوشه ها کاملا متناسبه... در یک کلام طراحیش حرف نداره

علی

۱۳۹۵/۷/۷
حالا چرا اینقد زشته این؟

sink

۱۳۹۵/۷/۷
قیمت بالاست......
یکی از ویژگی نکسوز ها قیمت پایینشونه . قیمت پایه 650 دلار یعنی تو ایران از 1.800 شروع میشه به بالا
فکر کنم همین مسئله برای اچ تی سی دردسر ساز بشه

B

۱۳۹۵/۷/۷
واقعا خیلی خیلی زشته.اصلا بش نمیخوره پرچم دار باشه.فقط نکسوس هواوی رو با این مقایسه کنید.گوشیه جدید شیائومی رو با این مقایسه کنید.نوت ۷ رو با این مقایسه کنید.آیفونو با این مقایسه کنید...