خانهاخبار
تصویر دیگری از پیکسل و اطلاعات جدید در مورد پرچمدار گوگل

تصویر دیگری از پیکسل و اطلاعات جدید در مورد پرچمدار گوگل

تا چند روز دیگر گوشی‌های جدید گوگل با نام Pixel و Pixel XL رونمایی می‌شوند و حالا رندر دیگری از گوشی پیکسل این شرکت فاش شده است.
۱۳۹۵/۷/۶

رندر جدیدی از گوشی هوشمند گوگل با نام پیکسل فاش شده که اطلاعات تازه‌ای به ما می‌دهد. این رندر رابط کاربری به‌روزشده این گوشی را نشان می‌دهد؛ رابط کاربری‌ای که ظاهرا آیکون‌هایی گرد روی صفحه خانه دارد.

تغییری که در این عکس نسبت به تصاویر فاش شده قبلی مشاهده می‌شود فقدان دکمه خانه یا سنسور در جلو گوشی است. احتمالا سنسور جلو گوشی تنها در مراحل توسعه آن به کار رفته و اکنون به پشت دستگاه منتقل شده است. در عکس‌های فاش شده قبلی تاریخ 6 ژانویه روی گوشی به چشم می‌خورد که البته احتمال می‌رود تنها برای مخفی کردن زمان دقیق عکس گرفتن باشد.

image

در مورد مشخصات گوشی چیز جدیدی فاش نشده است. انتظار می‌رود هر دو گوشی Pixel و Pixel XL تراشه اسنپدراگون 821 داشته باشند و از 4 گیگابایت رم، پورت USB-C، دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 8 مگاپیکسلی جلو و اندروید 7.1 نوگت بهره می‌برند.

گوشی کوچکتر، یا همان گوگل پیکسل، نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن Full HD دارد و از باتری 2770 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. اما گوشی بزرگتر، پیکسل ایکس‌ال، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD دارد و باتری آن نیز 3450 میلی‌آمپرساعتی است. گفته می‌شود هر دو گوشی گواهینامه IP53 دارند و در مقابل نفوذ قطرات کم آب مقاوم‌اند.

پیکسل گوگل احتمالا قیمت پایه 649 دلار دارد و در کنفرانس این شرکت در سان فرانسیسکو در کنار چند دیوایس و گجت دیگر رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Narges

۱۳۹۵/۷/۶
امیدوارم اچ تی سی بتونه با این گوشیها دوباره ب روزهای اوجش برگرده تاصنعت موبایل هرچه بیشتررقابتی بشه.رقابت بیشتر ب نفع مصرف کننده تموم میشه

محمد

۱۳۹۵/۷/۶
واقعا که هر طرف باد بیاد به اون طرفی تا دیروز سایه ایفون را با تیر میزدی حالا از ایفون تعریف میکنی به نظرم بوی ورشکستگیه اچ تی سی به دماغت خورده ya ایفون را برای روز مبادا گذاشتی اخه اچ تی سی در حد ایفون نیست

سینا

۱۳۹۵/۷/۶
تنها نکسوسی که کمی زیبا بود نکسوس5x بود که همونم زیبا نبود :(
من فقط مرید اپلم

yasin

۱۳۹۵/۷/۶
اقا امیر
باشه اصلا تو خوبی

محمد

۱۳۹۵/۷/۶
خداکنه ya با این دنگ و فنگش بتونه اپها و بازیها را درست اجدا کنه