خانهاخبار
احتمال معرفی PS4 Neo در 17 شهریور

احتمال معرفی PS4 Neo در 17 شهریور

منابع مختلفی اعلام کرده‌اند که سونی در 1 ماه آینده از کنسول جدید خود رونمایی می‌کند. پلی استیشن 4.5 یا نئو اسم این کنسول ارتقا یافته است که ممکن است 17 شهریور در نیویورک معرفی شود.
۱۳۹۵/۵/۱۹

پیش از آغاز نمایشگاه E3 2016 زمزمه‌های معرفی PlayStaion 4.5، که با اسم رمز Neo شناخته می‎شود، به گوش رسید؛ اما در نهایت گیمرها تنها خبر تایید آن را از زبان مسئولان سونی شنیدند. درحالی که سونی تاریخ دقیق معرفی PS4 Neo را اعلام نکرده است، پیش‌بینی‌ها حکایت از این دارند که تا پایان سال جاری میلادی این کنسول قطعا وارد بازار می‌شود.

image

شایعات جدید اینطور خبر می‌دهند که PlayStaion Neo در تاریخ 7 سپتامبر (17 شهریور) طی رویدادی در نیویورک معرفی می‌شود. 8 روز پس از این تاریخ Tokyo Game Show در خانه سونی برپا می‌شود که به مراتب رویداد بزرگ‌تری نسبت به نیویورک است ولی با در نظر گرفتن معرفی پلتفرم NX نینتندو در توکیو، جلو انداختن مراسم سونی منطقی به نظر می‌رسد.

PlayStion 4.5 یا PS4 Neo، هرچه نام گیرد، سخت‌افزارهای سریع‌تر و عملکرد بهتری نسبت به PS4 خواهد داشت. گفته می‌شود این کنسول جدید قادر به پخش ویدئوهای 4K است و با پلتفرم PlayStion VR همخوانی دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sina

۱۳۹۵/۵/۱۹
به نظرم برا ما که ps4 داریم خوب شد
چون با این اتفاق عمر کنسول نسل هشتم بیش تر میشه