خانهاخبار
Game Streaming به ویندوز 10 موبایل می‌آید!

Game Streaming به ویندوز 10 موبایل می‌آید!

پس از فعال شدن گیم استریمینگ روی کامپیوترهای شخصی, این بار نوبت ویندوز 10 موبایل است که از این ویژگی بهره‌مند شود.
۱۳۹۵/۳/۱۰

مایکروسافت در ویندوز 10 تمرکز بسیاری بر بازی داشته است. این شرکت اپلیکیشن مستقلی در این نسخه از ویندوز برای Xbox در نظر گرفته که ویژگی‌های بسیاری را به نسخه دسکتاپ می‌آورد؛ ویژگی‌هایی از جمله خوب است بدانید این ویژگی .Game Streaming به کاربران ایکس باکس اجازه می‌دهد تا بازی‌های خود را از ایکس باکس روی کامپیوترهای شخصی پخش کنند.

اکنون به نظر می‌رسد که مایکروسافت می‌خواهد این ویژگی را به ویندوز 10 موبایل نیز بیاورد. در اپلیکیشن بتای ایکس باکس اکنون گزینه play from console دیده می‌شود؛ گزینه‌ای که احتمالا به کاربران اجازه می‌دهد تا با گوشی خود بازی‌ها را از طریق کنسول بازی کنند. با کمک این ویژگی کاربر می‌تواند بدون نیاز به نشستن پشت کنسول ایکس باکس و یک نمایشگر بزرگ، بازی‌ها را روی ویندوز 10 گوشی یا تبلت خود اجرا کند؛ درست همانند ویژگی‌ای که چندی پیش در آخرین آپدیت کنسول پلی استیشن 4 به آن اضافه شد. البته این ویژگی در حال حاضر با پیغام خطا مواجه می‌شود که البته دور از انتظار هم نیست.

 

image

 

همان طور که احتمالا حدس زده‌اید، این ویژگی اتفاقی ظاهر نشده و نمی توان آن را باگ دانست؛ احتمالا مایکروسافت در تلاش است این ویژگی را روی ویندوز 10 موبایل فعال کند. فعلا نمی توان در این مورد به طور قطعی اظهار نظر کرد، شاید هم واقعا این تنها یک باگ باشد! شما چطور فکر می کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

m.axel981111

۱۳۹۵/۳/۱۰
هر وقت این بدون باگ و مشکل بود خیلی عالی میشه حداقل بازیهای pc را بدون باگ ومشکل روی گوشی ویندوز بازی کنی!جالب میشه