خانهاخبار
به‌روزرسانی جدید تلگرام و قابلیت‌های کاربردی برای گروه‌ها

به‌روزرسانی جدید تلگرام و قابلیت‌های کاربردی برای گروه‌ها

تلگرام نسخه جدیدی از اپلیکیشن خود را منتشر کرده و در این نسخه قابلیت‌های جدیدی برای مدیریت گروه‌ها تعبیه کرده است.
۱۳۹۴/۱۲/۲۶

تلگرام با انتشار یک به‌روز‌رسانی جدید برای اپلیکیشن پیام‌رسان خود، قابلیت‌های کاربردی دیگری به آن اضافه کرد.

یکی از قابلیت‌های تلگرام «سوپرگروه» است. این قابلیت پیش از این برای گروه‌هایی که به مرز 200 نفر رسیده بودند، قابل فعال سازی بود و پس از آن تعداد کاربران این گروه تا 1000 نفر قابل افزایش بود. همچنین در سوپرگروه هر فرد می‌تواند پیام‌های خود را پس از ارسال پاک یا ویرایش کند. حال تلگرام با به‌روز‌رسانی اخیر این امکان را به تمامی گروه‌ها آورده است یعنی حتی اگر گروه‌ شما تنها 5 نفر داشته باشد نیز می‌توانید آن را به سوپرگروه تبدیل کنید.

 

image

 

علاوه بر این ادمین‌های سوپرگروه می‌توانند پیام‌های مهم را Pin کنند تا تمامی اعضا آن‌ها را ببینند. نوتیفیکشن این پیام برای کسانی که گروه را Mute کرده‌اند نیز ارسال می‌شود. قابلیت جدید دیگری که به سوپرگروه افزوده شده امکان عمومی شدن آن است. از این پس با اشتراک گذاری لینک گروه می‌توانید به سایرین اجازه دهید که چت‌های داخل گروه را دیده و اگر تمایل دارند به آن بپیوندند. علاوه بر این ادمین سوپرگروه کنترل بیشتری بر روی اعضا خواهد داشت. ادمین‌ها می‌توانند یک کاربر را بن کرده، پیام‌هایش را پاک کرده و یا او را به عنوان Spam علامت‌گذاری کنند.

برای دانلود نسخه جدید تلگرام به گوگل‌پلی‌استور یا اپ‌استور سر بزنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم کانال‌های GSMWebsite@ و Kalayabkhodro@ را از گروه جی‌اس‌ام در تلگرام دنبال کنید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۴/۱۲/۲۶
امکان حذف چت ها تو پیام شخصی هم اضافه شده؟