خانهاخبار
فاش شدن گوشی و تبلت جدید نوکیا در یک ویدئوی تبلیغاتی

فاش شدن گوشی و تبلت جدید نوکیا در یک ویدئوی تبلیغاتی

شرکت نوکیا به‌تازگی ویدئویی منتشر کرده است که در آن می‌توان تصویر یک تبلت و گوشی جدید را دید که احتمالا به‌زودی شاهد معرفی آنها از این شرکت فنلاندی خواهیم بود.
۱۳۹۴/۱۰/۳۰

چند ماه پیش شنیدیم که نوکیا قصد دارد دوباره به بازار گوشی‎های تلفن همراه باز گردد؛ حتی تصاویری منتسب به گوشی جدید اندرویدی نوکیا را به نام C1 دیدیم. اما از آن زمان تاکنون دیگر از این گوشی احتمالی خبری نشنیدیم تا اینکه دیروز نوکیا جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی خود را منتشر کرد.

 

image

 

در این ویدئوی‌ تبلیغاتی، که بیشتر در مورد تاثیر نوکیا بر جهان و زندگی مردم صحبت می‌کند، تبلتی مشابه تبلت N1 این شرکت دیده می‌شود که اندکی از مدل موجد بزرگ‌تر است و جای دکمه پاور آن نیز فرق دارد، به همین دلیل می‌توان این گونه برداشت کرد که شاید این دستگاه یک مدل جدید باشد.

 

image

 

کمی جلوتر، در صحنه‌ای یک گوشی هوشمند با بدنه پلاستیکی می‌بینیم که ممکن است همان مدل C1 باشد، با این تفاوت که جای لنز دوربین آن نسبت به آنچه در رندرهای فاش‌شده دیده می‌شد تغییر کرده و در آن از بدنه تمام‌فلزی هم خبری نیست.
در هر صورت، با اینکه دیدن این دستگاه‌ها در ویدئوی تبلیغاتی نوکیا دلیل قطعی برای وجود چنین محصولاتی نیست، بارها شاهد به واقعیت پیوستن و عرضه شدن دستگاه‌های دیده‌شده در ویدئوهای تبلیغاتی شرکت‌ها بوده‌ایم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۳/۱۸
به نطر من باید یه ایرانی شرکت نوکیا رو بخره چون باعث بیشرفت می شه

alireza4

۱۳۹۴/۱۱/۱
دوست عزیز یک ماه دیگه اندروید مارشمالو برای S6edge میاد

mvf

۱۳۹۴/۱۰/۳۰
بازگشت نوکیا، بهترین اتفاق برا خلاص شدن از سامسونگ اپل سونی اچ تی سی ال جی هواوی(!)، خیلی خوب شد.

pooyan

۱۳۹۴/۱۰/۳۰
نوکیاااا...خوش اومدیییی...زودتر بیا که از اپل و سامسونگ خسته شدم...

alireza4

۱۳۹۴/۱۰/۳۰
خوش آ مدی نوکیای عزیز به دنیای تکنولوژی.ولی نوکیا باید تمام تلاشش را انجام دهد تاجایگاهش را از کمپانی اسیایی کره ای پس بگیرد