خانهاخبار
مروری بر اخبار روز اول نمایشگاه CES 2016

مروری بر اخبار روز اول نمایشگاه CES 2016

با اینکه هنوز نمایشگاه CES 2016 رسما آغاز به کار نکرده است اما از روز گذشته شرکت‌های مختلف اقدام به معرفی و رونمایی از جدیدترین محصولات خود کرده‌اند. در این مطلب نگاهی بر مهمترین دستگاه‌هایی که روز گذشته در CES معرفی شدند، خواهیم داشت.
۱۳۹۴/۱۰/۱۶

با اینکه نمایشگاه CES 2016 رسما از 16 دی‌ماه ( 6 ژانویه) آغاز به کار می‌کند اما مثل هر نمایشگاه مهم دیگری، شرکت‌ها عادت دارند از چند روز زودتر، جدیدترین محصولات خود معرفی کنند و خبر آن را به اطلاع علاقه‌مندان برسانند.
اگر روز گذشته فرصت دنبال کردن اخبار و رویدادهای نمایشگاه CES 2016 را پیدا نکردید، در این نوشته به صورت اجمالی به شما خواهیم گفت که در روز اول پیش از نمایشگاه، در لاس و گاس چه خبری بوده است.

 

Acer Liquid Jade Primo

image

 

اولین باری نیست که اسم Acer Liquid Jade Primo را می‌شونیم. ایسر پیشتر از این گوشی در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی کرده بود، گوشی که از سیستم عامل ویندوز 10 موبایل بهره می‌برد و قادر است با وصل شدن به کیبورد و ماوس و مانیتور به عنوان یک کامپیوتر شخصی خدمت کند.

 

ASUS Zenfone Zoom

image

 

این گوشی نیز همانند قبلی، ابتدا در نمایشگاه IFA 2015 از سوی ایسوس معرفی شده بود. دستگاهی که مشخصه بارز آن دوربین 13 مگاپیکسلی با قدرت بزرگنمایی اپتیکی 3 برابر است و قرار است از ماه آینده وارد بازار آمریکا شود.

 

LG K7 & K10

image

 

شرکت ال‌جی ترجیح داد تا سری جدید گوشی‌های هوشمند خود را پیش از برگزاری کنفراسش معرفی کند. K7 و K10 دو گوشی اندرویدی 5 و 5.3 اینچی هستند که با قیمتی قابل قبول، در رده پایینی و میانی بازار موبایل جای می‌گیرند.

 

Lenovo Vibe S1 Lite

image

 

لنوو با مدل جدیدی از خانواده Vibe  خود به CES آمد. Vibe S1 Lite یک گوشی ارزان قیمت با بدنه فلزی، نمایشگری Full HD و فلش دوربین جلو است که قیمتی حدود 200 دلار روی آن گذاشته شده است.

 

Lenovo ThinkPad X1

image

 

پس از عرضه سرفیس بوک و آیپد پرو، اکنون شرکت‌های بیشتری به فکر تولید تبلت‌های هیبریدی افتاده‌اند. شرکت لنوو در CES 2016 دستگاهی به نام  ThinkPad X1معرفی کرد که یک کاور کیبورد و قلم دیجیتال در کنار خود دارد و در سه زاویه مختلف می‌شود با آن کار کرد.

 

Lenovo ThinkPad 13

image

 

کروم بوک ThinkPad 13 به رده میانی بازار تعلق دارد تا رقیبی برای محصولات مشابه دل و توشیبا باشد. این دستگاه از پردازنده Core M اینتل، نمایشگر Full HD و 8 گیگابایت رم بهره می‌برد و قیمت آن از 400 دلار آغاز می‌شود.

 

Lenovo Yoga 900S

image

 

اولترابوک 900S لنوو ضخامتی کمتر از 13 میلی‌متر و وزنی معادل با 1 کیلوگرم دارد. در اختیار داشتن پردازنده Core M7 اینتل، 8 گیگابایت رم،  طراحی بدون فن و نمایشگر 4K که در زوایای مختلف باز می‌شود، از جمله ویژگی‌های این اولترابوک است.

 

Acer Aspire Swich 12 S

image

 

ایسر ادعا می‌کند که این لپ‌تاپ، بهترین مدل از سری Switch این شرکت است که می‌تواند رقیبی جدی برای سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک باشد. نمایشگر 4K لپ‌تاپ جدید ایسر می‌تواند از کیبورد جدا شده و به عنوان یک تبلت مورد استفاده قرار گیرد.

 

Acer Iconia One 8

image

 

آیکونیا وان 8 یک تبلت 8 اینچی ارزان قیمت با مشخصات سخت‌افزاری پایین است که با هدف استفاده در خانواده‌ها طراحی شده است. ویژگی‌های نرم‌افزاری این تبلت به والدین اجازه می‌دهد تا کنترل کاملی روی فعالیت و نحوه استفاده فرزندان داشته باشند.

 

Samsnug Protabl SSD T3

image

 

سامسونگ که نام بزرگی در تولید SSD در جهان دارد، SSD قابل حمل جدید خود را در CES معرفی کرد. این SDD در ظرفیت‌های 250 و 500 گیگابایتی یا 1 و 2 ترابایتی به فروش می‌رسد و سرعت خواندن و نوشتن آن می‌تواند به 450 MB/s برسد.

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)