خانهاخبار
ایسر مجددا Liquid Jade Primo را در CES 2016 معرفی کرد

ایسر مجددا Liquid Jade Primo را در CES 2016 معرفی کرد

رویداد CES 2016 بهانه‌ای شده که کمپانی‌ها آخرین محصولاتشان را معرفی کنند و Acer نیز Liquid Jade Primo را برای بار دوم رونمایی کرد.
۱۳۹۴/۱۰/۱۶

همانطور که مستحضر هستید، رویداد CES 2016 در حال برگزاری است و شرکت‌های کوچک و بزرگ آخرین دست‌آوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند. Acer نیز امسال فرصت را از دست نداده و از جدیدترین محصول خود با سیستم عامل ویندوز ۱۰ رونمایی کرد؛ البته نه چندان جدید.

تلفن‌هوشمند مذکور Liquid Jade Primo نام دارد که به نظر می‌رسد ایسر مجددا آن را معرفی کرده است. نخستین بار این محصول در طی رویداد IFA سال گذشته میلادی رونمایی شد

 

image

 

اجازه دهید ما به تکراری بودن این رونمایی توجهی نکنیم و به محصول بپردازیم. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم که سخت‌افزار تفاوتی نکرده و همچنان بسیار چشمگیر است و یک سر و گردن از دیگر محصولات این کمپانی بالاتر قرار دارد. 

Liquid Jade Primo دارای یک نمایشگر ۵.۵ اینچی از نوع AMOED تمام اچ‌دی است. کوالکام اسنپدراگون ۸۰۸ SoC، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی از دیگر مشخصات فنی این محصول هستند. دوربین اصلی Jade Primo ۲۱ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است که فلاش دوگانه و قابلیت فیلم‌برداری 4K آن را تکمیل می‌کند. دوربین دوم نیز دارای لنزی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است.

 

image

 

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، این محصول دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ است و یکی از بهترین قابلیت‌های آن، پشتیبانی از سرویس Microsoft Continuum است که به کاربر اجازه می‌دهد با اتصال این محصول به یک نمایشگر جانبی، تجربه‌ای مشابه به رایانه‌های خانگی را توسط این تلفن‌همراه هوشمند داشته باشد. 

گفته شده Liquid Jade Primo در فوریه سال جاری میلادی در اروبا و با حدود قیمت ۶۰۰ دلار عرضه خواهد شد. هنوز خبر خاصی در رابطه با عرضه جهانی این دستگاه منتشر نشده است.

منبع: GSMArena

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)