خانهاخبار
ال جی دعوت‌نامه‌های خود را منتشر کرد؛ آیا به‌زودی LG V10 را می‌بینیم؟

ال جی دعوت‌نامه‌های خود را منتشر کرد؛ آیا به‌زودی LG V10 را می‌بینیم؟

ال‌جی روز گذشته، ۲۳ شهریور، دعوت‌نامه مراسم جدیدش را منتشر کرد که اول اکتبر در شهر نیویورک برگزار می‌شود. شایعات می‌گویند که در این رویداد شاهد تلفن هوشمند جدید و قدرتمندی با دو نمایشگر خواهیم بود.
۱۳۹۴/۶/۲۵

روز گذشته، ۲۳ شهریور ۹۴، ال‌جی دعوت‌نامه‌هایی برای رویدادی خبری در شهر نیویورک ارسال کرد. این کنفرانس در تاریخ اول اکتبر (برابر با ۵ مهرماه) برگزار می‌شود، ولی درباره محصولی که احتمالا در این مراسم معرفی می‌شود هیچ توضیحی داده نشده است. البته دلایلی وجود دارد که تقریبا مطمئن باشیم این محصول همان LG V10 است که چندی پیش خبرهایی از آن شنیده شد.

ماه گذشته تلفن هوشمند رده‌بالایی از ال‌جی در پایگاه داده مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین (TENAA) لو رفت. نخست تصور می‌شد این محصول با نام LG G4 Pro معرفی می‌شود، اما پس از انتشار تصویری که در زیر می‌بینید، مشخص شد این محصول V10 نام دارد و از نمایشگر کمکی بهره می‌برد.

 

image

 

البته این اولین بار نیست که کمپانی بزرگی در محصولش از ۲ نمایشگر استفاده می‌کند؛ پیش‌تر هم سامسونگ در سال ۲۰۱۰ در محصول Samsung Continuum از این نوع نمایشگر استفاده کرده بود.

با توجه به گفته‌هایی از منابع غیررسمی، LG V10 با نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (QHD)، پردازنده شش‌هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ محصول کوالکام، ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت فضای داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه MicroSD و درنهایت دوربین‌های اصلی و سلفی ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

تنها ۲ هفته باید صبر کنیم تا ببینیم ال‌جی قصد دارد چه محصولی معرفی کند!

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

فرنام

۱۳۹۴/۶/۲۵
تمركز و دقتو برم!!!

شایان

۱۳۹۴/۶/۲۵
داخل صفحه نمایش ال جی یه عکس دست هست که یه اشاره جالب به بعضی برند ها کرده که جالبه...دقت کنین :)))

پولادی

۱۳۹۴/۶/۲۵
در شایعات قبلی گفته شده بود که از کوالکام 820 استفاده میکنه