خانهاخبار
جان‌سختی به نام Moto Bounce از موتورولا در راه است

جان‌سختی به نام Moto Bounce از موتورولا در راه است

موتورولا در پی عرضه یک گوشی مقاوم در برابر هرگونه ضربه و خط و خش است که از شیشه‌ای نشکن برای محافظت از نمایشگر خود بهره می‌برد. این گوشی هوشمند احتمالا Moto Bounce نام خواهد داشت و اواخر سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۴/۶/۱۰

موتورولا به‌زودی مدل جدیدی از سری گوشی‌های موتو ایکس خود را روانه بازار می‌کند که در برابر هر نوع ضربه، سقوط و خط و خش مقاوم است. براساس تصاویر لورفته، این گوشی که Moto Bounce نام دارد ظاهری شبیه Moto X Style خواهد داشت و از نظر سخت‌افزاری نیز با پرچم‌دار تازه معرفی‌شده این شرکت تفاوت زیادی نخواهد داشت. تنها تفاوت موجود در Moto Bounce مربوط به شیشه نشکن این گوشی است که از نمایشگر آن در برابر انواع ضربات محافظت می‌کند.

 

image

 

در حال حاضر گوشی‌های مقاوم دیگری مثل Cat S40 شرکت کاترپیلار، گلکسی اس6 اکتیو سامسونگ و سری اکسپریا Z سونی در بازار وجود دارند که جزو گوشی‌های مقاوم شناخته می‌شوند. البته Moto Bounce اولین گوشی مقاوم موتورولا نیست؛ این شرکت در سال‌های 2014 و 2012 دو مدل Droid Turbo و Defy Pro را به شکلی محدود وارد بازار کرد که در برابر آب و گردوغبار مقاوم هستند.
مشخصات سخت‌افزاری که انتظار داریم در Moto Bounce شاهد باشیم به شرح زیر است:

  • نمایشگر 5.43 اینچی Quad HD
  • حافظه داخلی 64 گیگابایتی
  • 3 گیگابایت حافظه رم
  • دوربین 21 مگاپیکسلی
  • باتری 3760 میلی‌آمپرساعتی
  • پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 810

گفته می‌شود موتورولا قصد دارد گوشی مقاوم جدید خود را حوالی ماه دسامبر و در فصل تعطیلات میلادی روانه بازار کند. البته بعید نیست همزمان با رونمایی از موتو 360 جدید، Moto Bounce این شرکت نیز معرفی شود.

منبع: Digitaltrends

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ali.gorji

۱۳۹۴/۶/۱۰
یعنی میشه یه گوشی بیاد دیگه نگران خط و خش و ضربه خوردگی نداشته باشیم؟ یه سوال نمیشه از کربن توی بدنه استفاده کرد؟ یا از تیتانیوم یا پوششی از تیتانیوم