خانهاخبار
تماشا کنید: فیلمی که جزئیات طراحی آیپد مینی جدید را به‌خوبی نشان می‌دهد

تماشا کنید: فیلمی که جزئیات طراحی آیپد مینی جدید را به‌خوبی نشان می‌دهد

آیپد مینی محصولی بود که استیو جابز از ابتدا با آن مخالف بود، اما پس از روی کار آمدن تیم کوک سیاست اپل تغییر کرد و این محصول ۷.۹ اینچی وارد خانوده آیپدها شد. اخیرا حساب کاربری OnLeaks@ فیلمی از تصاویر شماتیک نسل جدید آیپد مینی منتشر کرده است که جزئیات طراحی این آیپد کوچک را نشان می‌دهد. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۴/۵/۱۹
image

 

سال گذشته وقتی اپل سری آیپدهای خود را به‌روز کرد، تنها تغییری که در آیپد مینی نسل سوم ایجاد کرد افزودن سنسور اثر انگشت تاچ آی‌دی بود، در صورتی که آیپد بزرگ‌تر بسیار بهتر از نسل قبلی خودش شده بود. همین موضوع سبب تولید شایعاتی شد مبنی بر این که اپل دیگر آیپد مینی جدید تولید نمی‌کند. اما به نظر می‌رسد شایعات اشتباه بوده‌، چراکه اپل به دنبال تولید نسل چهارم آیپد مینی است. 

حساب کاربری OnLeaks@ به‌تازگی ویدئویی منتشر کرده است که جزئیات طراحی آیپد مینی ۴ را به‌خوبی نشان می‌دهد. براساس ویدئوی منتشرشده، طراحی آیپد مینی ۴ بسیار شبیه آیپد ایر ۲ شده و گویا همان آیپد ایر ۲ را در اندازه‌ای کوچک‌تر شاهدیم. ضخامت دستگاه نیز کمتر شده و آیپد مینی ۴ با ضخامت ۶.۱ میلی‌متر (درست مثل آیپد ایر ۲) عرضه خواهد شد.

برای صفحه نمایش نیز اپل تکنیکی را وارد آیپد مینی ۴ کرده است که در آیپد ایر نسل دو به کار برده بود. درحقیقت یکی از دلایلی که اپل توانسته ضخامت تبلت‌های خود را تا این حد کاهش دهد از بین بردن فاصله بین پنل‌های نمایشگر دستگاه است. این کار نه‌تنها موجب کاهش ضخامت بخش نمایشگر می‌شود، بلکه کیفیت نمایش تصاویر را نیز بهتر می‌کند و حتی میزان بازتاب نور نیز تا حدودی کاهش می‌یابد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز احتمالا آیپد مینی ۴ دقیقا همانند آیپد ایر ۲ است و این یعنی در کوچک‌ترین آیپد اپل شاهد دوربین ۸ مگاپیکسلی، پردازنده Apple A8X و دو گیگابایت حافظه رم خواهیم بود. در ادامه می‌توانید ویدئوی منتشرشده از جزئیات طراحی دستگاه را ببینید.

نظر شما درباره آیپد مینی چیست؟ آیا آیپدهای کوچک‌تر اپل را ترجیح می‌دهید یا، همانند استیو جابز، به آیپدهای ۹.۷ اینچی علاقه دارید؟

منبع: 9To5Mac

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)