خانهاخبار
​شمارش معکوس برای ورود آیفون 6s آغاز شد

​شمارش معکوس برای ورود آیفون 6s آغاز شد

شایعات پیرامون آیفون 6s و 6s Plus بسیار است. به نظر می‌آید این محصولات به‌زودی عرضه شوند. شایعه دیگر در مورد آیپدهای جدید است. گویا کاهش فروش نسبت به پارسال تغییری در خط تولید این محصول ایجاد نکرده است و به‌زودی شاهد نسخه‌های جدید خواهیم بود.
۱۳۹۴/۵/۱۷

احتمال دارد اپل ماه آینده کنفرانسی برگزار کند. این کنفرانس برای معرفی محصولات جدید خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود آیفون 6s و آیفون 6s Plus در این رویداد معرفی شوند، البته ناگفته نماند که، به احتمال زیاد، آیپدهای جدید نیز در کنار تلویزیون اپل معرفی خواهد شد.

به‌گفته منابع نزدیک به اپل، این کنفرانس روز 9 سپتامبر برگزار می‌شود. اپل هنوز مهر تاییدی بر این خبر نزده و دعوت‌نامه‌ای ارسال نکرده است، اما منابع نزدیک به اپل برگزاری این رویداد را در هفته‌ اول یا دوم سپتامبر محتمل دانسته‌اند.

 

image


تاریخ رونمایی به احتمال زیاد 9 سپتامبر خواهد بود. این روز همان روزی است که سال گذشته در آن آیفون 6 و آیفون 6Plus معرفی شدند. در کنار آیفون جدید، که گل سرسبد خواهد بود، اپل به احتمال زیاد ستاپ باکس تلویزیون خود و آیپد جدید را هم معرفی خواهد کرد.

در مورد صحت‌وسقم این خبر هنوز اطلاعی در دست نیست، اما با فرض درست بودن این شایعه باید منتظر رونمایی از آیفونی با قابلیت‌هایی مجذوب‌کننده باشیم.

منبع: Business Insider

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

parsa

۱۳۹۴/۹/۱۱
aliw bud eyval

بهادر

۱۳۹۴/۵/۲۸
رویداد دقیقا نهم سپتامبره . گفته شده آیفون 6اس و آیفون 6اس پلاس که به ترتیب با صفحه نمایش 4.7 و 5.5 اینچی عرضه می شن این تغییرات رو دارن :
شکل بدنه دقیقا مثل آیفون 6 و 6 پلاسه فقط بدنه کمی ضخیم تر شده تا لنز دوربین بیرون نزنه
ارتقا رم از 1 به 2 گیگا بایت
ارتقا سنسور دوربین از 8 به 12 مگاپیکسل
ارتقا پردازنده از A8 به A9

amir reza talebi

۱۳۹۴/۵/۲۷
با عرض درود و ادب
میونید چرا انقدر آیفون و محصولات اپل سر زبونا افتادن ؟
:چون یافراد آگاه و آشنا با تکنولوژی اکثرا از این محصول استفاده میکنند.
میدونید چرا این افراد از این گوشیها استفاده میکنند ؟
چون این دیوایس در کنار دقت ساخت بالا کفیت مثال زدنی از سخت افزار بهینه و مهندسی شده استفاده میکنند و مانند دیگر برند ها برای خام کردن مردم نا آگاه از سخت افزار قدرتمند اما بیهوده استفاده نمی کنند.(با این اوصاف زمانی که ram گوشی های اپل به 4g برسه ماله بقیه به 20g میرسه)
میدانید چرا ؟
چون این گروه طراح برای بهینه سازی دیوایس های خود از سیستم عامل بسیار جذاب و با ضاهری ساده اما باطنی بسیار پچیده به نام ios استفاده میکنه که بزرگترین مزیتشه
این ها همش برای اینه که اپل در درجه اول بدنبال ایده آل بودن محصول و به فکر مشترکینشه و به سودو زیان کمتر فکر میکنه و این باعث میشه مردم در نگاه اول به یک دستگاه اپل براشون دلچسب به نظر برسه و طراحی خلاقانه تکرار میکنم خلاقانه ی اپل باعث بروز ذوق و رضایت بشه و این شرکت روز به روز به طرفداراش اضافه میشه
دوستان گله من , بجای تعصب و این حرفا واقع بین باشید چون با طرفداری بیمورد شما نسبت به یک موضوع نه چیزی از طرف اون شرکت دریافت میکنید نه در خریده محصولاتش برای شما امتازی قایل هستند با این کار فقط جلوی پیشرفته خودمونو میگیریم.
قصد من بی احترامی و یا اینکه بگم محصولات پرچمداران دیگه مناسب نستند نبود , نه . من تنها درک خودم از واقعیت رو گفتم.
با تشکر طالبی

erfan

۱۳۹۴/۵/۲۶
شما برو با گوشیهای هنگروییدیت کار کن ..تو رو چه به نظر دادن درباره اپل

erfan

۱۳۹۴/۵/۲۶
حقیقت همون منفی هایی هست که به نظرت دادن . وقتی هیچی بلد نیستی نظر ندی سنگین تره