خانهاخبار
​در ال‌جی G4 منوی مخفی وجود دارد؟

​در ال‌جی G4 منوی مخفی وجود دارد؟

اگر شما هم یکی از کاربران G4 ال‌جی هستید، باید بدانید که گوشی‌تان رازی درون خودش مخفی کرده است!
۱۳۹۴/۴/۳۰

این منوی مخفی را ال‌جی در اعماق سیستم عامل دفن کرده تا کاربران عادی نتوانند به آن دسترسی داشته باشند و فقط تکنسین‌ها و کاربران حرفه‌ای بتوانند از آن استفاده کنند. پنهان بودن این دسترسی برای تمام پرچمدارها به همین منوال است تا از خرابکاری‌های غیرعمدی کاربران عادی جلوگیری شود!
چرا ممکن است کسی بخواهد به منوی خدمات گوشی دسترسی داشته باشد؟ شاید به این دلیل که کاربران حرفه‌ای می‌خواهند از همه‌چیز سر دربیاورند! همچنین برای تست کردن اجزای گوشی هم این منو لازم است. با این منو می‌توانید تمام سخت‌افزار دستگاه را، از جمله دکمه‌ها، موتورها و رادیوهای بی‌سیم، چک کنید و به‌قولی گوشی‌تان را دیاگ کنید! یکی دیگر از امکاناتی که این منو در اختیارمان قرار می‌دهد مانیتور کردن شبکه دستگاه است و اگر مشکلی هم وجود داشته باشد، می‌توانیم از این طریق به حل آن بپردازیم. حتی می‌توان اطلاعات خام درون گوشی یا سنسورها و مصرف باتری اجزای مختلف را کنترل کرد. از همه مهم‌تر، با فهمیدن تمام این مسائل، این منو شما را خوره اطلاعات G4 می‌کند!

خب! پس با این حساب بهتر است هرچه سریع‌تر شروع کنیم. برای دسترسی به این منو باید کد #*#277634 را شماره‌گیری کنید.

image

البته شایان ذکر است این منو فقط برای نسخه جهانی، یعنی سری LG-H815، قابل دسترسی است. در بخش اول این منو به شما اجازه دسترسی به تمام صفحه‌ها و ابزار گوشی داده می‌شود.

image

در بخش ELT می‌توانید صفحه نمایش گوشی‌تان را تست کنید و همچنین امکان دسترسی به دوربین و اسپیکر نیز در همین بخش است. امکان تست Field هم، مربوط به تنظیمات شبکه‌های متنوع و اطلاعاتی در رابطه با امکانات اتصال به این شبکه‌ها، داده شده است.

image

در این بخش دسترسی‌ای مشاهده کردیم که به فلش کردن فریم ویر گوشی مربوط است که البته هنوز نیاز به تست دارد و از آن مطمئن نیستیم.
درمجموع این منو امکانات بسیار جالبی در اختیارمان قرار می‌دهد، اما فراموش نکنید فقط برای افراد حرفه‌ای طراحی شده و استفاده از آن به کاربران عادی توصیه نمی‌شود. این منو بسیار کاربردی است، اما امکان دارد تنظیمات مهمی را در این میان بر هم بزنید. ما به شما اخطار دادیم!

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

بردیا

۱۳۹۹/۹/۲۳
در G4 نبود

محمد

۱۳۹۵/۹/۱۳
باعرض سلام وخسته نباشیدلطفاکدهای مخفی ال جی جی۵رادرست توضیح دهیدممنون

امید

۱۳۹۴/۱۲/۲۷
این کد تو اندروید 6 جواب نمیده!
چیکارش کنم؟

امید

۱۳۹۴/۱۲/۲۷
این کد تو اندروید 6 جواب نمیده!
چیکارش کنم؟

rastin36

۱۳۹۴/۴/۳۰
این منو در گوشیG3 هم موجود است