خانهاخبار
به‌روزرسانی اندروید 5.1.1 برای LG G2

به‌روزرسانی اندروید 5.1.1 برای LG G2

اگرچه بسیاری از پرچمداران سال‌های گذشته فراموش شده‌اند و به‌روزرسانی برایشان منتشر نمی‌شود، خبرهایی به گوش می‌رسد که پرچمدار 2013 ال‌جی، G2، به‌زودی اندروید 5.1.1 را دریافت می‌کند.
۱۳۹۴/۴/۱۵

اغلب گوشی‌هایی که پرچمداران گذشته برندها به شمار می‌روند، پس از این که دوره اوجشان را سپری کردند و پرچمدار جدیدی معرفی شد، معمولا دیگر به‌روزرسانی سیستم عامل را دریافت نمی‌کنند یا بسیار دیر دریافت می‌کنند. کاربران نیز اغلب از این موضوع ابراز نارضایتی می‌کنند. شرکت ال‌جی اما از جمله شرکت‌هایی است که در این زمینه عملکردی بهتر داشته، طوری که وقتی خبر انتشار اندروید 5.1.1 لالیپاپ آمد، تقریبا کاربران پرچمدار 2013 این شرکت مطمئن بودند این نسخه اندروید به دستشان می‌رسد. حالا خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که LG G2 به‌روزرسانی اندروید 5.1.1 را در آینده نزدیک دریافت می‌کند.

منبعی که این خبر را منتشر کرده یکی از کارکنان بخش توسعه نرم‌افزاری ال‌جی است و گفته این به‌روزرسانی در دو-سه ماه آینده منتشر می‌شود. همچنین گفته شده در کنار این به‌روزرسانی، رابط کاربری جدید ال‌جی و برخی ویژگی‌هایی نیز دیده می‌شود که در پرچمدار جدید این شرکت، G4، به کار رفته است.

 

image

 

با توجه به جدیدتر بودن LG G3، بعید نیست به‌روزرسانی 5.1.1 اندروید اول به این گوشی برسد؛ پس جای تعجب نیست اگر در این باره فیلمی در یوتیوب منتشر شود یا خبرهایی به گوش برسد!. اگر شما هم از کاربران G2 هستید آیا برای دریافت این به‌روزرسانی انتظار می‌کشید؟

منبع: androidauthority

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

YMagid

۱۳۹۸/۱۰/۱۰
سلام گوشی ال جی 2جی اندروید 5.1.1دارم میخوام اسنب راندهگان را نصب کنم ازم گوگل پلیر را به روزی کنیید هر کاری کردم نشد لطفا راه هل چیست

جواد

۱۳۹۶/۳/۱۶
باسلام
و خسته نباشید
میخواستم ببینم
ایا نسخه اندروید 6 برای گوشی ال جی جی 2 میاد یا نسخه 5.1.1 من خیلی منتظر این ابدیت ها هستم ممنون میشم اگه جواب بدید؟

samam

۱۳۹۵/۹/۲
باسلام. یک سال و پنج ماه و هفده روز و هشت ساعت و سی و هفت دقیقه از درج این خبر گذشته و هنوز خبری از اندروید 5.1.1 برای LG G2 نشده! چرا؟

ali

۱۳۹۵/۶/۶
سلام دوست عزیز مشکلات تو اندروید 5نیس مشکل از گوشیت داداش من الان گوشیمو اندروید 5کردم هیچ مشکلی نداره دوست دارم به اندروید4.4.2برگردونمش مشکلی برای گوشی پیش نمیاد

daniyal latifi

۱۳۹۵/۴/۳
salam be shoma dost aziz man mikhastam bebinam shoma chetoori download kardid