خانهاخبار
جشن ملی به‌نفع کاربران جهانی اپل

جشن ملی به‌نفع کاربران جهانی اپل

چهارم ژوئیه روز جدایی امریکا از انگلستان است. مردم امریکا این روز ملی را جشن می‌گیرند و به شادی می‌پردازند. اما شاید این سوال پیش آید: ربط جشن ملی امریکایی‌ها با ایران و کاربران GSM چیست؟!
۱۳۹۴/۴/۱۴

در روز چهارم ژوئیه توسعه‌دهندگان برنامه‌های دستگاه‌های هوشمند با ارائه رایگان برنامه‌ها و بازی‌هایشان به‌نوعی شادی جشن را برای مردم بیشتر می‌کنند و در آن سهیم می‌شوند؛ برنامه‌هایی که در روزهای عادی برای استفاده از آنها باید هزینه پرداخت کرد. به‌بهانه جشن ملی آمریکا به معرفی برنامه‌هایی می‌پردازیم که در این روز به‌صورت رایگان یا با تخفیف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این ارائه ویژه تا پانزدهم تیرماه ادامه دارد.

image

 


مهمان شماره یک: Star Walk 2

image

ژانر: آموزشی
قیمت: 2.99 دلار (رایگان)
حجم: 124 مگابایت
نیازمند به iOS 7 و بالاتر
دانلود از اپ استور

در کهکشان به گشت‌وگذار بپردازید؛ از قدم زدن روی سیارات تا ایستگاه‌های فضایی. اگر صاحب فرزندید، این اپلیکیشن برای آموزش درباره ستارگان و سیارات به کودکان بسیار مناسب است. محل دقیق صور فلکی و سیارات را می‌توانید به آنها نشان دهید، با او در این سفر به ایستگاه‌های فضایی قدم بگذارید و لحظاتی خاطره‌انگیز کنار فرزندتان رقم بزنید.


مهمان شماره دو: Infinity Blade

image


ژانر: بازی
قیمت: 5.99 دلار (رایگان)
حجم: 624 مگابایت
نیازمند iOS 3.2 و بالاتر
دانلود از اپ استور

پادشاهی با مشت آهنین و سربازانی قوی در انتظار شماست. از میان تاریکی گذر کنید و با غول‌ها بجنگید تا با پادشاه روبه‌رو شوید. مردم شهر چشم‌انتظار قهرمان خود هستند تا آنها را از تاریکی بی‌پایان نجات دهد. برای نجات مردم خود به‌پاخیزید! پادشاهی بی‌رحم سعی می‌کند شکستتان بدهد، اما نیروی خودتان را برای شکست او به کار بگیرید.

 

مهمان شماره سه: Mystery Trackers: Silent Hollow HD - A Hidden Object Detective Game

image

ژانر: بازی
قیمت: 6.99 دلار (رایگان)
حجم: 1.10 گیگابایت
مخصوص آیپد
نیازمند iOS 6 و بالاتر

دانلود از اپ استور

شما تنها کسی هستید که با حل معمای ماسک‌ها می‌توانید همکاران خود را نجات دهید؛ در یک بازی معمایی برای آیپد که شما را در هزارتویی از معما و رموز قرار می‌دهد. اگر از حل معما لذت می‌برید، این بازی یکی از بهترین‌ها در نوع خودش است.


مهمان شماره چهار: iWeather Pro

image

ژانر: آب‌وهوا
قیمت: 1.99 دلار (رایگان)
حجم: 35.6 مگابایت
نیازمند iOS 7 وبالاتر
دانلود از اپ استور

این اپلیکیشن جزو محبوب‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی آب‌وهواست و در پیش‌بینی آب‌وهوای مناطق مختلف جهان قدرتی فوق‌العاده دارد. اگر اهل مسافرت هستید، برای اطلاع از شرایط جوی مقصد این برنامه گزینه خوبی است.


مهمان شماره پنج: 2Do

image


ژانر: مدیریتی
قیمت: 14.99 دلار (6.99 دلار)
حجم: 36.3 مگابایت
نیازمند iOS 8 و بالاتر
دانلود از اپ استور

از برنامه‌های مدیریت زمان که مجبورتان می‌کنند از روش مخصوص زمان‌بندی استفاده کنید خسته شده‌اید؟ دنبال روش بهتری برای مدیریت زمان هستید؟ این برنامه مشکلات را برطرف می‌کند و کمک می‌کند برنامه روزانه را همان‌طوری که دلتان می‌خواهد، بچینید.
 


مهمان شماره شش: !Follow Me for Instagram - Get more REAL followers and search by location

image

ژانر: شبکه‌های اجتماعی
قیمت: 5.99 دلار (0.99 دلار)
حجم: 5.2 مگابایت
نیازمند iOS 7 و بالاتر
دانلود از اپ استور

با استفاده از این برنامه، علاوه بر قابلیت جستجو بر اساس هشتگ و افراد، می‌توان به جستجوی پست‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی پرداخت. هرجای دنیا که باشید، قادرید تا پست‌های کاربران نزدیک محل حضورتان را مشاهده کنید.


مهمان شماره هفت: NC - Twitter Widget for Notification Center

image

ژانر: شبکه‌های اجتماعی
قیمت: 1.99 دلار (0.99 دلار)
حجم: 35.8 مگابایت
نیازمند iOS 8 و بالاتر
دانلود از اپ استور

تایم لاین و منشن‌های توییتر را در صفحه قفل و یا داخل هر برنامه‌ای که هستید مشاهده کنید. با این برنامه به‌راحتی قادرید همیشه از فعالیت‌های افراد در توییتر آگاه باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۱۵
اندروید چی پس ؟!!!