خانهاخبار
همه کاربران نمی‌توانند ویندوز 10 را روز 29 ژوئیه دریافت کنند

همه کاربران نمی‌توانند ویندوز 10 را روز 29 ژوئیه دریافت کنند

مایکروسافت اعلام کرد انتشار ویندوز 10 را در چند مرحله انجام می‌دهد و همه کاربران نمی‌توانند روز 29 ژوئیه آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز مایکروسافت را دریافت کنند. طبق گفته‌های مایکروسافت، ویندوز اینسایدرها اولین گروهی‌اند که ویندوز 10 را دریافت می‌کنند.
۱۳۹۴/۴/۱۳

ویندوز 10 روز 29 ژوئیه منتشر می‌شود، اما شاید همه کاربران نتوانند همان روز این آخرین نسخه ویندوز را دریافت کنند. مایکروسافت چهارم ژوئیه اعلام کرد ویندوز 10 را طی چند مرحله منتشر می‌کند. این شرکت با این تصمیم می‌خواهد مطمئن شود آخرین نسخه ویندوز با استقبال خوب کاربران مواجه می‌شود و آرام‌آرام به دست میلیون‌ها کاربر ویندوز می‌رسد و در سیستم‌های مختلف آنها اجرا می‌شود.

به نظر می‌رسد ویندوز اینسایدرها (کسانی که هم‌اکنون در حال تست ویندوز 10 هستند) اولین کسانی‌اند که ویندوز 10 را دریافت می‌کنند. نسخه آزمایشی ویندوز 10 آنها در تاریخ 29 ژوئیه به نسخه نهایی این سیستم عامل به‌روز می‌شود. پس از آن، کاربرانی که فرآیند رزرو ویندوز 10 را طی کرده‌اند، می‌توانند نسخه جدید ویندوز 10 مایکروسافت را دریافت کنند. مایکروسافت پس از آگاهی دادن به آنها در مورد سازگاری سیستم کاربر با این نسخه سیستم عاملش، ویندوز 10 را روی رایانه آنها دانلود می‌کند. این شرکت در مورد مدت زمانی که انتشار ویندوز 10 به طول می‌انجامد چیزی نگفته است.

 

image

 

مایکروسافت اعلام کرده رایانه‌های بسیاری که ویندوز 7 یا 8 دارند با ویندوز 10 کاملا سازگارند. تولیدکننده‌ها به‌زودی این نسخه ویندوز را در اختیار خواهند داشت تا آن را روی محصولاتشان قرار دهند. همچنین گفته شده به‌زودی نسخه‌ای جداگانه از این سیستم عامل در دسترس خرده‌فروش‌ها قرار می‌گیرد؛ نسخه‌ای که مناسب دیوایس‌های خریداری‌شده با ویندوز 8.1 است و آنها را به ویندوز 10 به‌روز می‌کند. نسخه Pro ویندوز 10 نیز روز 29 ژوئیه منتشر می‌شود، اما نسخه Education و Enterprise این سیستم عامل چند روز بعد و در تاریخ اول اوت منتشر می‌شود.

منبع: Theverge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمدجواد

۱۳۹۴/۵/۱۹
قابل توجه شما دوست عزیز باید عرض کنم که اولین سیستم عامل با رابط کاربری گرافیکی که به شکل امروزی بود مکینتاش اپل بود و اولین کامپیوتری که از موس به شکل امروزی استفاده میکرد بازم مکینتاش اپل بود
در زمانی که مکینتاش رتبه اول بود ویندوز داشت تو جاده خاکی درجا میزد
و اشتباهات خود شرکت اپل بود که باعث شد ویندوز جلو بزنه
ویندوز دیگه تکراری شده و دورانش داره تموم میشه
و الان هم مک کم کم داره به ویندوز میرسه و امار فروش پی سی ها و مک ها کاملا گویا هست
ویندوز تقلید از مکینتاش بود دقیقا مثل تقلید اندروید از آی او اس

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۱۳
از گذشته اگر ویندوز و کامپیوتر وجود نداشت این همه پیشرفت هم نبود، یا حد اقل خیلی کندتر صورت میگرفت.