خانهاخبار
مایکروسافت ابزار جدیدی برای مهاجرت آسان از اندروید به ویندوزفون منتشر کرد

مایکروسافت ابزار جدیدی برای مهاجرت آسان از اندروید به ویندوزفون منتشر کرد

اگر شما هم از جمله کاربران اندرویدی هستید که دوست دارند سیستم عامل ویندوزفون را تجربه کنند، باید این نوید را به شما بدهیم که حالا مایکروسافت در قدمی دیگر و در راستای جذب کاربران اندرویدی، نرم‌افزاری برای مهاجرت به این سیستم عامل منتشر کرده است.
۱۳۹۴/۳/۳۰

مایکروسافت، بعد از کنفرانس معرفی ویندوز ۱۰، رسما اعلام کرد به‌طور جدی تصمیم گرفته کاربران سیستم عامل‌های iOS و اندروید را به خود جذب کند. در همین راستا مایکروسافت اعلام کرد در آینده توسعه‌دهندگان اندروید می‌توانند به‌راحتی خروجی اپلیکیشن‌های خود را در ویندوزفون نیز دریافت و تست کنند؛ اما این تنها اقدام مایکروسافت در زمینه جذب کاربران اندرویدی نبود.

مایکروسافت اخیرا نرم‌افزاری منتشر کرده که به‌واسطه آن کاربران فعلی گوشی‌های اندرویدی می‌توانند به‌راحتی و بدون نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعاتشان به گوشی ویندوزفونی مهاجرت کنند. این نرم‌افزار به کاربر اجازه می‌دهد اطلاعات ارزشمندش را، شامل شماره‌های تلفن با جزئیات کامل، پیامک‌ها، عکس‌ها و ویدیوها، از گوشی اندرویدی به ویندوزفون منتقل کند.

 

image

 

این نرم‌افزار، که Switch to Windows Phone نام دارد، به شما این امکان را نیز می‌دهد که از اطلاعاتتان در فضای ابری مایکروسافت بکاپ بگیرید تا زمانی که گوشی ویندوزفونی خریداری کردید، به‌راحتی این اطلاعات را بازگردانی کنید. مایکروسافت اعلام کرده این انتقال به زیبایی و سادگی انجام می‌شود و شما از گوشی ویندوزفونی خودتان بیش‌ازپیش لذت خواهید برد.

نسخه اندرویدی اپلیکیشن Switch to Windows Phone را می‌توانید از گوگل پلی و نسخه ویندوزی Switch to Windows Phone را می‌توانید از فروشگاه ویندوزفون دانلود کنید.

آیا شما هم قصد دارید به ویندوزفون مهاجرت کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)