خانهاخبار
قدرت برند؛ آیا نام این 10 گوشی را می دانید؟ +عکس

قدرت برند؛ آیا نام این 10 گوشی را می دانید؟ +عکس

: زمانی که شما یک آیفون خریداری می کنید، همه دوستانتان از آن با خبر می شوند. زمانی که یک آیفون در دست دارید همه اطرافیان شما بدون اینکه لوگوی اپل را مشاهده کنند، از مدل گوشی شما با خبر می شوند. این قدرت برند اپل است که باعث می شود محصولات این برند اعتبار خاصی نسبت به محصولات مشابه داشته باشند. اما کمپانی های بسیاری در سال های اخیر بر روی برند خود کار کرده اند. اما به نظر شما تا چه حد در این راه موفق بوده اند؟ در این پست به بررسی این خواهیم پرداخت که کمپانی ها تا چه حد در کار خود موفق بوده اند.
۱۳۹۳/۴/۱۶

: زمانی که شما یک آیفون خریداری می کنید، همه دوستانتان از آن با خبر می شوند. زمانی که یک آیفون در دست دارید همه اطرافیان شما بدون اینکه لوگوی اپل را مشاهده کنند، از مدل گوشی شما با خبر می شوند. این قدرت برند اپل است که باعث می شود محصولات این برند اعتبار خاصی نسبت به محصولات مشابه داشته باشند. اما کمپانی های بسیاری در سال های اخیر بر روی برند خود کار کرده اند. اما به نظر شما تا چه حد در این راه موفق بوده اند؟ در این پست به بررسی این خواهیم پرداخت که کمپانی ها تا چه حد در کار خود موفق بوده اند. 

 

image

 

بارزترین نشانه آیفون که در گوشی های دیگر مشاهده نمی کنیم دکمه هوم آن است. شما کافیست تنها عکسی از دکمه هوم آیفون را مشاهده کرده تا متوجه شوید چه کمپانی گوشی مذکور را ساخته است. اما هر برند سعی کرده است نشانه خاص خود را بر روی گوشی حفظ کند تا مدل یک گوشی را بدون دیدن مدل آن، افراد بتوانند حدس بزنند. بعضی از گوشی ها بدنه فلزی داشته، بعضی پلاستیکی، بعضی گوشه های خمیده داشته و بعضی دوربین هایی با مدل خاص دارند. اما برای اینکه مقایسه ای داشته باشیم با برندینگ اپل، در این پست عکس 10 گوشی را قرار داده ایم که شما می توانید نام و مدل آن را حدس بزنید و آن را در به ترتیب شماره آن ها در بخش نظرات قرار دهید. 

نکته : تمامی گوشی های زیر در طی 5 سال گذشته معرفی شده اند و همگی جزو پرچمداران برند خود محسوب می شوند. 

 

- گوشی شماره 1 : 

 

image

 

گوشی شماره 2 : 

 

image

 

گوشی شماره 3 : 

 

image

 

گوشی شماره 4 : 

 

image

 

گوشی شماره 5 : 

 

image

 

گوشی شماره 6 : 

 

image

 

گوشی شماره 7 : 

 

image

 

گوشی شماره 8 :

 

image

 

گوشی شماره 9 : 

 

image

 

گوشی شماره 10 : 

 

image

 

این ها 10 گوشی بودند که در 5 سال گذشته هر یک پرچمدار کمپانی خود بوده اند. از این 10 گوشی کدامیک را شناختید؟ همه 10 مورد؟ نیمی از آن ها؟ به نظر شما کدام کمپانی برندینگ موفق تری داشته است؟ کدام گوشی را از ظاهر آن می توان راحت تر تشخیص داد؟ 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (131 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۹
جنس پشت چرم و به همراه قلم حتما note 3 هست

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۸
هر برندی نشان خاص خدش رو داره مثل carl zeiss nokia در شماره یک قلم و درب چرم مانند نوت 3 دکمه home آیفون 5اس فرمت و دکمه home اس 3 کیبورد بلکبری اسپیکر های جذاب htc one دکمه های کنترلی پشت G3 اپل برند سازی کرده ولی در نوآوری طراحی بسیار کند عمل میکنه و این باعث تکرار میشه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۸
یک خودرو مرسدس بنز رو شما بدون هیچ نام و نشانی از سازنده ش براحتی میتونید بشناسید!!

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۸
بلک بیری

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱۷
شماره 9 نوکیا 808 هستش