خانهاخبار
ردمی ۱۳ با سرعت شارژ بیشتری همراه خواهد شد

ردمی ۱۳ با سرعت شارژ بیشتری همراه خواهد شد

علی‌رغم تراشه مشابه با نسل قبلی، گوشی مقرون به صرفه جدید شیائومی از بهبود مهمی در زمینه سرعت شارژ بهره خواهد برد.

۱۴۰۳/۲/۳

سال گذشته میلادی، شیائومی دو گوشی ردمی 13C و ردمی 13C 5G را معرفی و روانه بازار کرد. در حال حاضر، شیائومی در حال توسعه گوشی جدید ردمی ۱۳ است که احتمالا با نام پوکو M7 برای بازارهای جهانی در دسترس قرار می‌گیرد. 

حالا به تازگی نیز جزئیات تازه‌ای از تراشه، حجم باتری و سرعت شارژ ردمی ۱۳ فاش شده که خبر از بهبود مهم این گوشی در زمینه توان شارژ می‌دهند.

مشخصات فنی ردمی ۱۳

یک کاربر با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که ردمی ۱۳ به مانند نسل قبلی خود یعنی گوشی ردمی ۱۲ با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو عرضه خواهد شد. همچنین گوشی جدید شیائومی به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

بهبود مهم ردمی ۱۳ به سرعت شارژ آن مربوط می‌شود چرا که شایعه شده گوشی شیائومی از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. برای مقایسه، ردمی ۱۲ با شارژ ۱۸ واتی عرضه شده که گوشی را سرعت به مراتب پایین‌تری را شارژ می‌کند.

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که ردمی ۱۳ با کد داخلی N19 و اسم‌رمز Breeze در حال ساخت است. دو شناسه مدل از این گوشی در دسترس قرار گرفته که به بازار چین و هند تعلق دارند. همچنین یک شناسه مدل دیگر از ردمی ۱۳ فاش شده که به یک گوشی به برند پوکو اختصاص دارد. به نظر می‌رسد این شناسه به گوشی پوکو M7 مربوط می‌شود.

ردمی ۱۲

برای یادآوری، ردمی ۱۲ از نمایشگر ۶٫۷۹ اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو است که با حافظه رم LPDDR4x تا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت همراه می‌شود.

منبع تغذیه ردمی ۱۲ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است که از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی ردمی ۱۳ می‌توان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی را نام برد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)