خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ FE باز هم در گزارش‌ها دیده شد

گلکسی اس ۲۴ FE باز هم در گزارش‌ها دیده شد

به نظر می‌رسد قرار نیست که گلکسی اس ۲۴ FE به سرنوشت اس ۲۲ FE دچار شود و سامسونگ مراحل پایانی توسعه آن را پشت سر می‌گذارد؛ زیرا روز به روز شاهد افزایش گزارش‌ها در مورد این گوشی محبوب سامسونگ هستیم.

۱۴۰۳/۲/۳

پس از اینکه شاهد گزارشی مبنی بر توسعه گلکسی اس ۲۴ FE بودیم، حالا یک منبع دیگر هم ادعا کرده که سامسونگ در حال کار بر روی این گوشی است. با این حال، GalaxyClub NL متعلق به هلند ادعا کرده که اس ۲۴ FE تا تابستان آماده نخواهد شد و به احتمال قوی طرفداران این سری از گوشی‌های سامسونگ باید تا اواخر سال ۲۰۲۴ منتظر آن بمانند.

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ FE را عرضه خواهد کرد

این منبع در واقع یک پروژه سامسونگ را با کد «R12» نقل کرده که منطقی است فرض کنیم اس ۲۴ FE است، زیرا «R11» گلکسی اس ۲۳ FE بود و «R10» گلکسی اس ۲۲ FE را هم در گزارش‌ها داشتیم که هرگز عرضه نشد، همچنین «R9» نیز این توالی را نشان می‌داد که اشاره به گلکسی اس ۲۱ FE داشت.

اگر سامسونگ تصمیم بگیرد به برنامه سال گذشته خود پایبند باشد، ممکن است شاهد عرضه گلکسی اس ۲۴ FE در برخی بازارها در هفته‌های پایانی سال ۲۰۲۴ باشیم که در اوایل سال ۲۰۲۵ به بازارهای بیشتری راه پیدا کند.

پایان ساخت این گوشی به این معنی است که در ماه‌های آینده باید منتظر درز اطلاعات بیشتری از آن باشیم و مثل همیشه به محض دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول، آن را با شما درمیان خواهیم گذاشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)